Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Å levere inn servicedeler til urmaker, slik at man kan ta i bruk nyervervelsen om en fire ukers tid.
Var det lenge å vente synes du? Kanskje, men jeg bryr meg ikke :) Det tar den tiden det tar, og er ferdig når det er ferdig.

Kva har du erverva? :)

Edit: For å vere on topic, det gjer livet godt å leve at koffertane er pakka og at ein skal heim frå ferie ila. dei neste 24 timane!
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Når en finner ut at Toxicnatos endelig har begynt å lage en luktfri, 20mm ISOfrane style gummireim av visstnok høy kvalitet. For skarve $30 stykket. :cool::cool: Ble visst både svart og oransje i handlekurven da ja!

Her blir det også bilde etter hvert også, regner jeg med?

8- D
 
  • Liker
Reaksjoner: OBHaugland
At klokkeboksen om få dager nøyaktig vil gjenspeile samlingen National Geographic-annonser
jeg hadde på veggen over sengen som 13-åring helt på starten av nittitallet.

45886_6d24e4fe00edca13594a459371fae2d9.JPG
 

Vedlegg

  • IMG_0280.JPG
    IMG_0280.JPG
    203,6 KB · Visninger: 0
IMG_0385.JPG
Har tidligere skrytt av barbershop.no i denne tråden. Jeg gjør det igjen!

Bestilte diverse varer i går morges. Når jeg kom hjem i dag lå de allerede i postkassen. Det kaller jeg rask levering!

Når de i tillegg har et flott utvalg i nettbutikken sin, er det en fryd å handle hos dem. Anbefales!
 
  • Liker
Reaksjoner: semmern og Bromle
At klokkeboksen om få dager nøyaktig vil gjenspeile samlingen National Geographic-annonser
jeg hadde på veggen over sengen som 13-åring helt på starten av nittitallet.

45886_6d24e4fe00edca13594a459371fae2d9.JPG
Imponerende:)
Post gjerne bilder av urene sammen med plakatene. Alltid morsomt når det er en spesiell historie eller et mål bak samlingen;)
Gratulerer:)
 
  • Liker
Reaksjoner: bragemann og Grendel
Imponerende:)
Post gjerne bilder av urene sammen med plakatene. Alltid morsomt når det er en spesiell historie eller et mål bak samlingen;)
Gratulerer:)
46264_cc13d4be1f004cee4e05bd24b7c704fc.jpg

Takker - her er samlingen. Promasteren kom inn i 2007 og satt sammenhengende på armen i fem år. Speedmasteren har vært ut og inn av samlingen et par ganger siden interessen for mekaniske klokker blusset opp for noen år siden. Exploreren, som for anledningen sitter på en nasa-inspirert velcroreim, fikk jeg på fredag. Det føles komplett nå, og ringen er på sett og vis slutta. Artig at jeg endte opp samme preferenser som jeg hadde som 13-åring, etter to år med rimelig hyppig flipping.
 

Vedlegg

  • IMG_0311.jpg
    IMG_0311.jpg
    263 KB · Visninger: 0