Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Våren kommer

Det blir vår i år også!
I dag så jeg disse i haven!

WP_20150307_12_47_41_Pro.jpg

:cool:

Som student å få en pakke som dette på døra noen dager før stipendet (to flaske hvitvin skjuler seg under serviettene). Skulle tro de tok vare på arvingen.
carepackage_zps02e63db0.jpg

"Å knuse fienden, se ham drevet foran deg, mens du hører kvinnenes klagerop" - Conan

Dersom Conan har sagt noe slikt, er det ihvertfall ikke Robert Howard som har forfattet det - det er et velkjent utsagn i store deler av Asia og stammer fra en av verdenshistoriens største krigsherrer og stamfar til nesten 10% av Kinas mannlige befolkning idag: Djengis Khan. Hele sitatet går slik: "Den største lykke er å beseire sine fiender, drive dem foran seg, å røve deres rikdom fra dem, å se deres kjære badet i tårer, å omfavne deres koner og døtre."

Familen på hytta og skitur i fantastisk vær - mens undertegnede ferdigstiller oppussing. Beste fra 2 verdner. Dagen begynte 07:00 frivillig og frokost var på Jærstrendene med påsmurt fra Jærbakeren. :)

Blir bra @petterhg. Skruzukien er ferdig skrudd ig går som ei kule?

Selv skal jeg nå få registrert corvetten på det gamle originale nummeret sitt (Z-34419).

Ellers mangler jeg bare fungerende speedometer, 2 stykk "tempolett" decal til bakskjermene og rødt og hvitt setetrekk
Og at de alt er relativt lett å få tak i kan jeg virkelig like!
Mryg1iw.jpg

Kan også like det meget pene været som har dekket vestlandet de siste par dager ;)

Redigert av en moderator:
Herlig, @crown guard!
De gamle Corvettene var raske husker jeg. Det ble strengere regler etterhvert. Jeg tror din vil gjøre ca 60-70. Min gjør 50-60. Nå går de i 45. Vel, det er flatmark. I bratte bakker går farten relativt fort ned. Gøy er det i alle fall!!

Dette blir en god sommer!
(Husk å bestille skilt på Skiltfabrikken (www.skiltfabrikken.no) så får du riktig layout på skiltene! Stilig med originale skilt!

:cool:

Redigert av en moderator:
Værmeldingen for de neste 7 dagene i Stavanger.

At det er Champions League uke neste uke.

Og at det er el clasico neste helg.

Og dette bildet:

11049243_866635926739309_521187866_n.jpg

:D

Redigert:
Å atter kunne spise kveldsmåltid med familien på kjøkkenet etter at det nå er totalrenovert.

Å få igjen mer enn en netto månedslønn på skatten:cool:

Spesielt når man ikke har forventet noe særlig annet enn å gå i null.