Som student å få en pakke som dette på døra noen dager før stipendet (to flaske hvitvin skjuler seg under serviettene). Skulle tro de tok vare på arvingen.
Dersom Conan har sagt noe slikt, er det ihvertfall ikke Robert Howard som har forfattet det - det er et velkjent utsagn i store deler av Asia og stammer fra en av verdenshistoriens største krigsherrer og stamfar til nesten 10% av Kinas mannlige befolkning idag: Djengis Khan. Hele sitatet går slik: "Den største lykke er å beseire sine fiender, drive dem foran seg, å røve deres rikdom fra dem, å se deres kjære badet i tårer, å omfavne deres koner og døtre."
Familen på hytta og skitur i fantastisk vær - mens undertegnede ferdigstiller oppussing. Beste fra 2 verdner. Dagen begynte 07:00 frivillig og frokost var på Jærstrendene med påsmurt fra Jærbakeren.
Blir bra @petterhg. Skruzukien er ferdig skrudd ig går som ei kule?
Selv skal jeg nå få registrert corvetten på det gamle originale nummeret sitt (Z-34419).
Ellers mangler jeg bare fungerende speedometer, 2 stykk "tempolett" decal til bakskjermene og rødt og hvitt setetrekk
Og at de alt er relativt lett å få tak i kan jeg virkelig like!
Kan også like det meget pene været som har dekket vestlandet de siste par dager
Herlig, @crown guard!
De gamle Corvettene var raske husker jeg. Det ble strengere regler etterhvert. Jeg tror din vil gjøre ca 60-70. Min gjør 50-60. Nå går de i 45. Vel, det er flatmark. I bratte bakker går farten relativt fort ned. Gøy er det i alle fall!!
Dette blir en god sommer!
(Husk å bestille skilt på Skiltfabrikken (www.skiltfabrikken.no) så får du riktig layout på skiltene! Stilig med originale skilt!