Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition



Daniel Craig har tydeligvis hatt en litt lang pause.

Jeebus, ikke mye Bond over den fremtoningen der!

DC bør kutte ned på søtsakene og jobbe med hyseblikket! :eek:

connery-thunderbal_1702351i.jpg
 
"Syv uovervinnelige" på TV. Steinansiktet Yul Brunner, verdens første ordentlige actionhelt Steve Mcqueen, det vandrende fugleskremselet James Coburn, en ung Charles Bronson og alltid like snikende usympatiske Eli Wallach som meksikansk slubbertskurk. Ah..det blir sent i kveld.
 
"Syv uovervinnelige" på TV. Steinansiktet Yul Brunner, verdens første ordentlige actionhelt Steve Mcqueen, det vandrende fugleskremselet James Coburn, en ung Charles Bronson og alltid like snikende usympatiske Eli Wallach som meksikansk slubbertskurk. Ah..det blir sent i kveld.

Episk film!
 
Hadde lagt av julegaven til min bedre halvdel i påvente av at lønninga skulle komme inn på konto. Blir ringt i dag, og blir fortalt at varen jeg har lagt av nå er på kampanje med 30% avslag ut året. :) Litt flaks må man ha, i en ellers litt trang juletid.
 
Siste eksamen for semesteret avlagt på mandag, pepperkakelandsbyen på tirsdag, hjem til familien igår og nå på jobb hos bryggeriet idag. Er noe eget med arbeid man faktisk kan glede seg til, og som virkelig ikke skuffer når man er igang! :eek:
 
Regner med det er Kinn du jobber på da? Må jo være en kremjobb av de sjeldne, sammen med det å jobbe på et destilleri i de skotske høyland :D
Noen innsidetips på hvilke Kinn som er "greien", men ennå ikke oppdaget av bermen?

Det er helt korrekt, @Skovdahl ! Nå får jeg vel bare prøve å rote meg bort på et distilleri neste ferie da, og en vingård etter det ;) Vel, litt innsidetips har man! Jeg vil av årets juleøl helt klart anbefale Tomasmesse. Denne er rimelig vanskelig å få tak i siden våre lager er helt tomme, men om man leter lenge nok er jeg sikker på at noen utsalgssteder har en flaske eller to igjen (om denne er umulig å oppdrive er også den sterkeste utgaven av julefred ypperlig) :D Ellers, vil jeg til tross for at det er jul anbefale den klassiske og velprøvde Vestkyst om man kan leve med noe litt lysere, eller den meget undervurderte Sjelefred om man vil ha noe mørkere. Begge blir flittig konsumert her i huset i alle fall :rolleyes:
 
Redigert av en moderator:
Kun rekke å lese på eksamen dagen før pga. kaos i hjemmet etter vannlekkasje. Tro man kommer til å stryke. Få C :)
 
Redigert:
Det er helt korrekt, @Skovdahl ! Nå får jeg vel bare prøve å rote meg bort på et distilleri neste ferie da, og en vingård etter det ;) Vel, litt innsidetips har man! Jeg vil av årets juleøl helt klart anbefale Tomasmesse. Denne er rimelig vanskelig å få tak i siden våre lager er helt tomme, men om man leter lenge nok er jeg sikker på at noen utsalgssteder har en flaske eller to igjen (om denne er umulig å oppdrive er også den sterkeste utgaven av julefred ypperlig) :D Ellers, vil jeg til tross for at det er jul anbefale den klassiske og velprøvde Vestkyst om man kan leve med noe litt lysere, eller den meget undervurderte Sjelefred om man vil ha noe mørkere. Begge blir flittig konsumert her i huset i alle fall :rolleyes:

Og som følge av denne posten ble en flaske Tomasmesse samt et par flasker Julefred bestilt fra mitt lokale pol. Gleder meg :)
 
Redigert av en moderator: