Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

På samme tema som @Skovdahl, norsk skattesystem/praksis med halv skatt på jullønnen kan likes.
Gikk så galt at jeg spanderte både meg og min tiltenkte en kjøpekaffe.

Redigert av en moderator:
Denne samtalen kunne jeg godt postet i tråden Nei det kan jeg ikke like - hverdags edition - men poster den her heller da jeg liker halvfulle glass fremfor halvtomme.

(Kona har begynt å gå med min 14060)

Jeg: Liker du klokka ennå? (og smyger min 114060 opp på siden av 14060)
Kona: Ja - og jeg synes egentlig denne (14060) er litt feminin og du bør heller ha den brede (114060)...
Jeg: Huh. Du vet at hvis du sier det på et forum så blir du banned?
Kona: Huh?

Mistenker at min 14060 er konvertert til femiklokke her hjemme. :rolleyes:

Årets andre perfekt stekte ribbe, tre slag Glenmorangie og gnr på spotify for å lugne stemningen etter at gjestene har vendt snuta hjemover.. Perfekt (småbarnsforeldre) lørdag.

Småbarnforeldere lever fra hånd til bleie - og man unner dem all fritid de kan få. :)

Hilsen
"Sov ikke to netter på rad på 17 måneder"

Flere ting i hverdagen gjør livet godt å leve:

• det er mørkt ute. Utrolig mørkt til å være Rogaland, men pytt sann - om under 3 uker så snur det mot lysere tider
  • trening i morgen tidlig. Herlig å trene før jobben starter
  • leter etter en 114270, 214270 eller en vintage mens kaffen nytes nær peisen

Redigert:
Våkner opp etter èn fuktig aften, og finner ut at vi har bestillt t/r New York, Tallinn, London og Thailand.

Tot. pris: 6500kr :)

Tok med guttungen på fem på hans første hockeykamp. Førstedivisjon. Kaldt i hallen. Et sportslig nivå som ikke hjalp på varmen. Når man da, etter femten minutter av første periode, ser en gutt med stjerner i øynene som ser opp på en utbryte: "dette er gøy!" smelter pappahjertet.

En ny Furuset-supporter ble født i dag, 25 år etter at pappa gikk og så Geir Hoff, Steve Allmann, Ole-Eskild Dahlstrøm, Petter Saltsten & co.

Dette er nesten like stort som da han sa "Submaliner" for første gang. Nesten.

Daniel Craig har tydeligvis hatt en litt lang pause.

Jeebus, ikke mye Bond over den fremtoningen der!

DC bør kutte ned på søtsakene og jobbe med hyseblikket! :eek:

connery-thunderbal_1702351i.jpg