Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Hank Moody er en legende. "Motherfuuucker"

Gleder meg til gjensyn med suits også.

Flott bil, og det som ser ut som en svært ryddig og flott garasje.

Takk for det Lien :D Bil er en lidenskap hos meg, og er så langt veldig fornøyd med denne som sommer-bil. Og når det gjelder garasjen så liker vi og ha det ryddig. Hver fastnøkkel har sin plass o.s.v. hehehe :rolleyes:

En vakker dag skal jeg ha en slik garasje. Problemet er bare at jeg ikke vil ut av oslo og så langt i eiendomsbyttespillet har jeg ikke kommet enda :p.

...det er veldig stas at @officialrolex har trykket "like" på ett av bildene mine på instagram

Syns det var akkurat like gøy med en ditto av @timezonetweets - jeg er en enkel mann :)

Skille.

Kaffe. Alltid kaffe. Nykvernet presskannekaffe drikkes kopp etter kopp i det jeg leser meg opp på backlogen her

Når solen skinner og den siste snøflekken forsvinner fra oppkjørselen.
Det lukter vondt (vår), og man kan trille ut motorsykkelen, kjøre en tur å se på alle de som sleper rundt på hunder og barnevogner langs veien, gi gass å smile bak visiret :D

Å sitte å vente på noen gode e-poster mens mans ser art talk på vice.

[video]http://www.vice.com/en_se/art-talk/justin-lowe-and-jonah-freeman[/video]

Ein fantastisk dag med min vetle familie i Palmitos park. Småen har vore heilt i hundre og sett pappegøyar, krokodillar og ørner som stuper. Ein av dei betre dagane. No er det raudvin og lesing av forum. Life is good:)

At jeg har fri fra skolen på tirsdager:) Var fredager i fjor, men jeg tar godt til takke med en dag jeg...

Elixia Sandvika Panorama gjør livet godt å leve:) Der skjer det mye action utenfor vinduene(E18) hver eneste dag.

Den meste spennende episoden, var da det kom en Land Rover Disco2 i rolig tempo på utkjøringsrampen til E18, helt til føreren bestemte seg for å gi full gass rett mot en lyktestolpe.
Dette resulterte i at lyktestolpen falt i bakken og at bilen fikk en generøs bulk foran. Men nå starter det herlige, 45 sekunder etter krasjet, løper det 3 berusede karer ut av bilen. Alle 3 splitter lag, han ene løper tilbake på utkjøringsrampen og mot Sandvika, han andre fortsetter å løpe i kollektivfeltet, mens tredje mann tar en snarvei over en liten gressflekk i retning Sandvika.
For de som ikke er klar over det, Bærum politistasjon ligger 50 meter fra åstedet og politiet hentet inn alle 3 i løpet av 2 minutter:)

Everyday survival kit:

1313273-7-1318531382202.jpg

aeropress_parts_prima.jpg

pic_product_dt770pro_le.jpg

Når sønnen kommer hjem fra brytestevnet med 1-plassen i lomma, glis om munnen og en blåveis.:cool: