Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Takk til Sølvkroken's 10g med røde prikker for tre stk ørret a 400g :)

IMG_5051.JPG
IMG_5052.JPG
IMG_5058.JPG
 
Vi var på Sabeltann forestillingen torsdag kveld. Parkerte bilen, tok på ryggsekken og løftet ut Andreas på 2 fra barnesete. Han hadde jo sovnet på turen og måtte bæres til hytta. Fikk han i seng og oppdaget plutselig at klokka ikke var på armen der den skulle vært.. En Chopard Mille Miglia var altså borte!
Ble jo mildt sagt litt stresset og fant frem en lommelykt og småsprang bort mot parkeringsplassen der bilen sto uten å finne klokken.. Men så, under bilen som hadde parkert ved siden av oss fikk jeg øye på noe som lignet mistenkelig på klokken og joda der lå den. Til alt hell hadde de ikke kjørt over den og heller ikke funnet den og tatt den med seg.
Det som hadde skjedd var at en barret hadde røket når jeg tredde armen inn i en trang rem på ryggsekken. Klokken hadde overlevd møtet med asfalten uten en eneste ripe og den går fortsatt som den skal.
Gikk glad og fornøyd tilbake til hytta...
 
Utført service på bilen idag, samt litt jåleri i form av å male og smøre opp bremsekalippere, og sammen med relativt ren bil, gir det en god følelse :) Selvgjort er velgjort.
Ein skal ikkje undervurdere kor terapeutisk det er med mekanisk arbeid og reingjering. Balsam for sjela. ;)

On topic så er det under to veker igjen til rotasjonen ombord tek slutt for denne gang. Det gjer livet godt å leve!
 
  • Liker
Reaksjoner: JD83 og Preacher
Å få solgt bilen via Finn.no, uten noko dikkedaria,pruting, spam mails,treneringforsøk, innbytteforslag av typen boblebad+halt hest + sirkelsag, etter 45minutt!

Fikk til og med samme pris som meg sjølv gav for 4 år sidan.
No kan eg INGENTING om bil,men det må vel være greit!?

Har lyst å skrive god helg,men er berre mandag :(
 
Enda større grunn til å feire! Tenkte umiddelbart på Porsche, siden prisoppgangen for noen modeller har vært verre/bedre/sykere enn hos vintage Rolex.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bears
Hehe, enten fikk du bilen til en latterlig lav sum den gangen, eller så hadde du uhørt griseflaks med salget nå :p
For det skal ikke være mulig å oppnå 2013-pris for en 7 år gammel bil i 2017:eek:

Eg anar ikkje. Kan som sagt ikkje noko om bil eller markedet. Gav 145, fekk 145.
Syns jo alt med bil er dyrt, men klokke til 145 derimot: d ekje meir enn det må være :p