Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Godt å se at det er flere en meg som er distre, finner stadig vekk bank-kort i Starbucks automaten på jobben ;)

Bare 1,5 arbeidsdager igjen før endelig jeg også får bli kjent med det fremmede begrepet "ferie". At de 12 dagene ferie tas midt i en periode som kan bli beskrevet som "hektisk", "skremmende" og "potensial for ekstreme fuck-ups" gjør meg heller ingenting. Nå er det bare å satse på at jeg ikke blir spist av hai eller løver, trampet ihjel av gnu eller elefanter,eller blir voldtatt, ranet og drept (helst ikke i den rekkefølgen i alle fall). #Yolo som ungdommen sier.

Det blir ikke bedre enn dette :)
Deilig =)
Overbesivt om at dette kan bli en etterspurt LP om noen år:
2gwhv2r.jpg

Commodore64 her!
Programmert BASIC på skolen ved flere anledninger. Ble Pascal og ASSEMBLER på høyskolen. I jobb ble det VBA og div macro-språk.

Programmering er gøy!

8

Edit: Laget et program om Norskproduserte biler som sto på Teknisk Museum i mange år (13?)

Det var laget i Course Builder.

8

• Liker
Reaksjoner: Edzilla og Loevhagen
Commodore64 her!
Programmert BASIC på skolen ved flere anledninger. Ble Pascal og ASSEMBLER på høyskolen. I jobb ble det VBA og div macro-språk.

Programmering er gøy!

8

Edit: Laget et program om Norskproduserte biler som sto på Teknisk Museum i mange år (13?)

Det var laget i Course Builder.

8
Mitt sterkeste minne fra tiden med Commodore 64!:D

utenom "Syntax error!;)

Mitt sterkeste minne fra tiden med Commodore 64!:D

utenom "Syntax error!;)

Å!!
Samantha Fox!
"Touch Me".

Jeg husker "Syntax Error 13". Det var feil med linjeskift; som regel manglende semikolon på linjen over.

Det var tider da menn var menn og sauer var nervøse....

8

Edit: Husker også vi printet slike.
http://www.chris.com/ascii/index.php?art=people/naked ladies

Hadde dem liggende som diverse .txt filer. Da var man kommet over til PC-dagene. (Nymotens greier)

• Liker
Reaksjoner: Edzilla og Raymond75