Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Hordvik?

Det er jo ikke lange biten. GTG i plastjolle med påhengsmotor neste gang jeg er over? Jeg deler gjerne ressursene med de lokale (så lenge vi spleiser på bensin;)).
Hordvik ja, litt trøtt her..:p
Hehe..mangler jolla, men er ikke fremmed for en GTG neste gang du er på disse kanter :)
Hvor på Eikanger har dere hus?

Hordvik ja, litt trøtt her..:p
Hehe..mangler jolla, men er ikke fremmed for en GTG neste gang du er på disse kanter :)
Hvor på Eikanger har dere hus?

Du trenger ikke jolle. Det er jeg som er golddigger og har giftet meg inn til både jolle og påhengsmotor. :)

Gammel eiendom. Uten gateadresse for inntil noen år siden, nå heter det Jørnbrekka. Tror ikke det var mange hus der inne før dette ble oppført.

Fantastisk plass. Piktoresk og stille. Sier litt når seksåringen synes det var kjipere å dra derfra enn fra Gran Canaria.

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Du trenger ikke jolle. Det er jeg som er golddigger og har giftet meg inn til både jolle og påhengsmotor. :)

Gammel eiendom. Uten gateadresse for inntil noen år siden, nå heter det Jørnbrekka. Tror ikke det var mange hus der inne før dette ble oppført.

Fantastisk plass. Piktoresk og stille. Sier litt når seksåringen synes det var kjipere å dra derfra enn fra Gran Canaria.
Om det huset har strøm, så finner jeg det. Jobber i BKK, og har tilgang på hele strømnettet i kart :p
Sånne ferier er gull verdt for sånne småtroll, og noe de husker i årevis :)

• Liker
Reaksjoner: Cicero
Sånne ferier er gull verdt for sånne småtroll, og noe de husker i årevis :)

Det er målet. Jeg er østlending på min hals, men vi har huset kun fordi begge svigerforeldrene forlot oss for tidlig. Føler et ansvar for å forankre vestlendingen i arvingen.

Må bare passe på at det ikke går for langt. Har allerede begynt å drille ham på at det heter "bannan", og ikke "banan". Vi er først og fremst fra Lillestrøm, må vite;)

Kom over 20 sigarer og en humidor på finn.no i går. Fem hundre kroner totalt hørtes ikke så verst ut, så jeg slo til på den.

Kommer hjem og finner ut at dette er sigarer til over to hundre kroner. Stykket.

Røykes heretter kun med TT Sub på armen.

Kom over 20 sigarer og en humidor på finn.no i går. Fem hundre kroner totalt hørtes ikke så verst ut, så jeg slo til på den.

Kommer hjem og finner ut at dette er sigarer til over to hundre kroner. Stykket.

Skulle ønske jeg hadde peiling på dette og, men røyker ikke, så det er kanskje litt bortkastet?

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Skulle ønske jeg hadde peiling på dette og, men røyker ikke, så det er kanskje litt bortkastet?

Litt avhengig av hvor mange laster du har fra før, bør du vurdere å begynne og røyke sigar.

Jeg har ganske mange laster, men fant for litt siden ut at det akkurat var plass til en til.

Ikke feil det, hvilket merke var sigarene ?

Flott sigarkjøp. :) Selv så ser jeg at counterfeit sigarer er et problem man skal være oppmerksom på. Sier ikke at disse nødvendigvis er det.

Flott sigarkjøp. :) Selv så ser jeg at counterfeit sigarer er et problem man skal være oppmerksom på. Sier ikke at disse nødvendigvis er det.

Kjenner problemtatikken, men testet en i går, og den var god, så det er i så fall en bra replica (men mener selvfølgelig at fake cigars are for fake people).

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen
E63385C3-715B-476A-AEA2-37BB92D5BCF9_zpssxhdihac.jpg