Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Dette er vel første gang på mange år at jeg føler meg uthvilt etter en juleferie. Som regel h å se det vært et race. Skal ikke på jobb før mandag. Herlig!
8

En av GamleGutta tar kontakt; "Steve Hackett skal spille hele Seconds Out på Sentrum Scene den 14 oktober! Dette høres vel trivelig ut?".

Holly stepping Jesus!!!
Dette er da et must for en gammel prog-rocker!

8- D

• Elsker
Reaksjoner: fredskijj
IMG_7832.jpg

Søndagssigar i skogen. Bålet varmer og barna herjer fritt!

Golfsesongen er i gang utendørs. Helt topp! En absurd glede over å gå 18 hull i januar i Norge.
I Stavanger-regionen er det mulig å spille på sommergreener ved et par av banene året rundt. De øvrige banene er åpne med vintergreener. Vintergreener er kjipt - litt som en quartzklokke :mrgreen: Gleder meg til påske - det er alltid sesongstart her i gården!

• Liker
Reaksjoner: BigT
I Stavanger-regionen er det mulig å spille på sommergreener ved et par av banene året rundt. De øvrige banene er åpne med vintergreener. Vintergreener er kjipt - litt som en quartzklokke :mrgreen: Gleder meg til påske - det er alltid sesongstart her i gården!
Vintergreener er det sjelden jeg gidder. Blitt såpass kresen. Men, alltid deilig å slå utendørs og se riktige ballbaner, fremfor simulatorens tolkning.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg