- Medlem
- 11. juni 2008
Ferdig med juleferie. Hvorfor syns vi det var så lurt å få barn ikke bare én, men to ganger, igjen?
Veldig flott! Brun flat? Vurdere hund, men sliter med rasevalg.Har en hund som er langt unna snittet hva gjelder frykt på nyttårsaften!
Han bryr seg nada
Godt Nytt År
Vis vedlegg 175839
Har hatt to hverdager denne uka selv - holder mer enn nok..Hverdag og rutine kunne ikke komme fort nok.. Det ble to her og, men nok er nok.
I Stavanger-regionen er det mulig å spille på sommergreener ved et par av banene året rundt. De øvrige banene er åpne med vintergreener. Vintergreener er kjipt - litt som en quartzklokkeGolfsesongen er i gang utendørs. Helt topp! En absurd glede over å gå 18 hull i januar i Norge.
Vintergreener er det sjelden jeg gidder. Blitt såpass kresen. Men, alltid deilig å slå utendørs og se riktige ballbaner, fremfor simulatorens tolkning.I Stavanger-regionen er det mulig å spille på sommergreener ved et par av banene året rundt. De øvrige banene er åpne med vintergreener. Vintergreener er kjipt - litt som en quartzklokkeGleder meg til påske - det er alltid sesongstart her i gården!
Jepp. Range over simulator any dayVintergreener er det sjelden jeg gidder. Blitt såpass kresen. Men, alltid deilig å slå utendørs å se riktige ballbaner, fremfor simulatorens tolkning.