Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Og jeg bryr meg lite om hva du synes om mine meninger og følelser :) Trump-propaganda er oppgulp i min bok. Så får du stå for dine egne konspirasjonsteorier ;)

Edit: det jeg mente med spørsmålet var at @sunshine sitt innlegg var noe som falt inn under tråden. Det gjorde vel ikke ikke ditt?

Peace out :cool:
 
Og jeg bryr meg lite om hva du synes om mine meninger og følelser :) Trump-propaganda er oppgulp i min bok. Så får du stå for dine egne konspirasjonsteorier ;)

Edit: det jeg mente med spørsmålet var at @sunshine sitt innlegg var noe som falt inn under tråden. Det gjorde vel ikke ikke ditt?

Peace out :cool:

Så du konspirasjonsteorier på noen plass?
Det handler lite om Trump-propaganda men mest om hva som skjer i USA.
Ikke alle ser på verden som du gjør det.

Du angriper folk og ender med "Peace out"...
Sitter du på en værhane ?
 

Politisk diskusjon og politiske avsporinger har nå fått en egen tråd (som det er fritt for å følge eller ikke følge).

Slike avsporinger vil heretter bli slettet i alle andre tråder (altså inkludert, men ikke begrenset til denne).
 
Oppdage denne vinen på nytt.
image.jpg
 
Så du konspirasjonsteorier på noen plass?
Det handler lite om Trump-propaganda men mest om hva som skjer i USA.
Ikke alle ser på verden som du gjør det.

Du angriper folk og ender med "Peace out"...
Sitter du på en værhane ?
Faktisk on topic..........Er litt sånn nerd på nye ord og ordtak det er litt smell i, samt fremmedord jeg ikke har tolket og forstått betydningen av tidligere.
Dette gjør livet godt og leve! De små tinga, du vet......
Dagens ordtak fra @Hammerfjord fikk frem smilet hos meg:)
Sitter du på en værhane! magisk
Kommer nok til og låne denne Hammer'n;)
Dagens fremmedord ble faktisk nepotisme
 

-Som Douglas Adams observerte i The Hitch-Hiker's Guide to the Galaxy -

“The major problem—one of the major problems, for there are several—one of the many major problems with governing people is that of whom you get to do it; or rather of who manages to get people to let them do it to them.

To summarize: it is a well-known fact that those people who most want to rule people are, ipso facto, those least suited to do it.

To summarize the summary: anyone who is capable of getting themselves made President should on no account be allowed to do the job.”



...jeg mener også å erindre at han fortsetter med 'To summarize the summary of the summary: People are a problem.
 
Redigert:
-Som Douglas Adams observerte i The Hitch-Hiker's Guide to the Galaxy -

“The major problem—one of the major problems, for there are several—one of the many major problems with governing people is that of whom you get to do it; or rather of who manages to get people to let them do it to them.

To summarize: it is a well-known fact that those people who most want to rule people are, ipso facto, those least suited to do it.

To summarize the summary: anyone who is capable of getting themselves made President should on no account be allowed to do the job.”



...jeg mener også å erindre at han fortsetter med 'To summarize the summary of the summary: People are a problem.

Derfor Disney sin Prins Johan. Bøøøø...

8- D
 
@bragemann - Jegerikkemisunnelig!

Motorpsycho er et av meget få band jeg unner meg å elske, nær sagt samme hva de måtte finne på. Iik, tror det er nesten to år siden sist jeg så dem live. Akk. Jaja. Får sette på et Roadworks etterpå - må bare høre ferdig Go-Betweens' fantastiske popperle Tallulah først.
 
@bragemann - Jegerikkemisunnelig!

Motorpsycho er et av meget få band jeg unner meg å elske, nær sagt samme hva de måtte finne på. Iik, tror det er nesten to år siden sist jeg så dem live. Akk. Jaja. Får sette på et Roadworks etterpå - må bare høre ferdig Go-Betweens' fantastiske popperle Tallulah først.
Mitt definitive favorittband. Blir bare bedre og bedre. Dette var hellige 90 minutter, høyt og hardt. Kommer til å leve lenge på dette, langt mellom konserthøydepunktene for tida.
 
Jeg husker at da mønekartongene ble innført på Sunnmøre tidig på 90-tallet kom de med instruksjoner: “Brett ut og bøy helt tilbake”

-For en etnisk sunnmøring som ved en inkurie hadde havnet i landflyktighet på feil side av fogderigrensen, var det stadig eksotisk å besøke besteforeldrene mine i Ålesund i mursteinskartongens dager. Rart hva en småttis kan være opptatt av - det var ingen tvil om at melken var bedre fra de rare kartongene i Ålesund. Sikkert siden melken da ble helt opp av en besteforelder. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: chrbir