Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Å trives på jobb. :)

Har gjennom en del år i arbeidslivet truffet på for mange som møter mandager med krummet nakke. Feilen med disse er i det store ikke jobben - men dem selv. Enhver jobb har særdeles positive aspekter - og på dette forum så er jo ikke det i fokus - men uten det; ingen klokker kan kjøpes.

Forumet består av hyggelige folk, aktiv trafikk/refleksjoner, annonser og snikksnakk. En totalpakke som er priceless. :) En stor takk til @Jon Henrik
 
Å trives på jobb. :)

Har gjennom en del år i arbeidslivet truffet på for mange som møter mandager med krummet nakke. Feilen med disse er i det store ikke jobben - men dem selv ...
+1

Prater mye med mine unger om det. «Hvordan skal DUbgjøre for at lekse, rydding, oppgaver osv skal bli gøyere?»

En forfatter jeg hørte om (husker ikke hvem) sa at han var avhengig å være inspirert for å skrive. Så han sørget for å være inspirert hver dag fra kl 8.
 
#denfølelsen når en av arvingene sier "høres ut som disse har en større scene" - når de låner mine spesielt-utplukkede-budsjett-"around-the-ear" hodetelefoner, sammenlignet med sine "on-ear" hipster hodetelefoner.

Vi har med andre ord en gnist her som kan lede til et større mål/bål. :)
 
Dette i seg selv gleder jo meg også, for det å verdsette god lyd fremfor en drithaug med lyd, er jo bare nydelig. Men, gitt din egen lidelse på området hi-fi - vil du at arvingen skal plukke opp den arven? Er ikke akkurat billig med god lydo_O:p
Godt spørsmål. Ambisjonen er å ta små steg i starten.

This comes to mind:

 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Å perse i Stoltzen Opp :D

Jeg løp samme løp for noen år siden. Det ble også en pers, siden det også er eneste....

Fytti F, stilkarakteren var ikke så god da mål ble nådd. Men jeg kom i mål, "løpende".

Man føler seg trygg når man løper opp Stoltzen. Det er hjertestartere med jevne mellomrom.

8
 
At @Gin maser om hvordan Skavlan avbryter Roger Waters gjør mer oppmerksom på at sjefen selv har vært på norsk TV og jeg fikk funnet dette frem på web. I tillegg Snyders fortelling om hvordan kommunikasjon fungerer :) Takk