Det var det året jeg ble en WIS...

Gratulerer.
Dette er den beste 1000 poster posten postet på ts :)
Du legger lista høyere en Sotomayor for de som vil prøve å overgå denne fantastiske posten.

,.,.,.

Utrolig bra post :)
Kjenner jeg blir inspirert.

Min Farfar har en Pie Pan, Onkelen hans kjøpte denne da han kom hjem fra krigen, fikk visst noen penger for tjenesten.
Farfar bruker klokken til daglig.
Til dress, kjeledress, grilldress :)

Tror han er meget fornøyd :)

Gratulerer og takk for innlegget...

Herlig lesing! Har lært mye av innleggene dine, og fortsatt går jeg tilbake og leser de både for inspirasjon, og kunnskap.

Takk!

Flott innlegg! At du er en WIS har vel vært kjent for de fleste av oss en stund, men alltid greit å få enda en bekreftelse...

Gratulerer med et spennende klokkeår!

Tusen takk for en meget flott post. Du er kunnskapsrik og flink til å skrive, fortsett slik :)

Virkelig nydelig lesing. Takk skal du ha. Samt gratulerer med ny klokke også da :)

Dette var herlig lesning. Setter virkelig pris på slik lidenskap du viser med denne posten. Gjennomført og variert samling presentert med en sinnsyk mengde kunnskap. Takk! :D

Gratulerer med ny Seiko forresten!

Alltid artig å lese når du setter i gang @SpaceCowboy!! Når det gjelder deler på 500 caliberne til Omega, så er det bra fra 550 og oppover. De første caliberne i 500 serien som 505 som de lagde til Constellation modellene, får du kun snart bare tak i en ny fjær.

Redigert av en moderator:
Flott samling!! Angående Seiko, har heg hatt en Premier med 6R20 de siste 2 år. Veldig fornøyd med urverket.
Min urmaker(25 år+ erfaring) påpekt en gang at den var veldig robust bygget: Og sånn er også sin bror 6R15.
Der fant jeg en god Review som kan interessere deg/andre og som gir god innsikt på disse urverk ;)
Seiko 4R36 -The Family In Brief - Watch Reviews, Info and Musings
Og en del om 7S26
The Seiko Diver's 200 Meter SKX779 Featuring the 7S26 Automatic Movement

Fortsatt, i disse japansk prisklasser, har jeg hjertet som banker mer for den Miyota 8203 som fins i den Promaster 1000m aka Autozilla(Den har jeg også).
Ingen hacking der men en utrolig arbeidshest...
standard_zpsdad51192.jpg

Grattis med WIS:) Takk for flott post! Kult med dyp interesse for annet enn Rolex.

Gratulerer med de 1000.

Jeg er veldig glad for at Bunden min endte opp hos en som virkelig kan verdsette den. Du skal også vite at Speedmasteren din nå er solgt videre til en som vil gi den all den kjærligheten den fortjener. :mrgreen: