Det unboxes!

Spørsmålet er jo om det blir en Pirate eller en Joker!

Holder en knapp på Gangster med diamanter:

203846d1248661587-fs-nib-corum-bubble-gangster-diamonds-45mm-men%92s-watch-50%25-off-082-177-47-f101-gang-01.jpg

Jeg har det fra sikre kilder at han skulle til å kjøpe seg en Submariner, men endte opp med rett over fem hundre Swatch-ur i festlige farger.

Bare se til 3.21 da.:p

[video=youtube_share;t_QGsgR0iiQ]http://youtu.be/t_QGsgR0iiQ?t=2m46s[/video]

edit: hmm skjønner ikke hvorfor den ikke starter på 2.46. har lagt inn det.

Har vel god tid forstatt. Tråden ble opprettet i går kveld. Satser på unboxing i romjulen :p

Nå er det blitt meg fortalt at threepwooden kom til å kutte seg så vidt det var i ringefingeren under utboxingen av denne pakken. Det var visst spor til blod og greier, hvertfall hvis han klemte litt hardt der kuttet er.. Ingen vits i å ta sjangser, så unboksing utsatt grunnet legevakt besøk.

Han har nummer 654 og de ropte nylig opp 091.

De fleste ulykker skjer i hjemmet folkens, så ta forhåndsregler ved deres neste unboxing!

Tror vi snakker noen uker her, for jeg fikk nettopp mail om at klokken jeg mailet med butikken om i går kveld ble solgt rett før stengetid i går. Det som er litt artig da, er jo at jeg får et helt urørt eks, har til og med forhåndsbetalt i dag :) Bare å sette seg på nettet å bestille ventepølse!

Tror vi snakker noen uker her, for jeg fikk nettopp mail om at klokken jeg mailet med butikken om i går kveld ble solgt rett før stengetid i går. Det som er litt artig da, er jo at jeg får et helt urørt eks, har til og med forhåndsbetalt i dag :) Bare å sette seg på nettet å bestille ventepølse!

gi ett hint a?

Har jo vært snakk om noen ting jeg har hatt på ønskelisten, en Monaco og en Sub. Klokkekontoen er jo egentlig stengt for i år, så spørs jo litt hvor høyt det går i pris. Har jo også puslet med tanken på en Helson Bronze og andre små varianter, men er nok ikke det vi snakker om her... Blir faktisk muligens 2 unboxinger i tråden her i løpet av desember, for kona har hintet om klokkekjøp til jul, får bare håpe hun ikke har dratt kortet på et par nevnte Corumer her :p

Nå må du få ut fingeren Mr Fancy Pants...

Holde oss på pinebenken på denne måten! This better be good! :D