Det unboxes!

Takker så mye for hyggelige tilbakemeldinger! :D Den sitter som et skudd! Hjerneskaden på klokkefronten melder seg, og har gjort det i hele år, ikke før Suben er i hus sitter jeg å surfer på denne, og bare MÅÅÅÅ ha den :oops:

omega-Seamaster-Planet-Ocean-45-50-mm-Chronograph-620x377.jpg

Men det tar jo helt av her...

Enda en? Hjelpe meg. Her tar det av...:D
Gratulerer med to kongeklokker.

Hjelpes. Går ikke så ofte inn på unboxingtråder jeg allerede har kommentert, men etter en telefonsamtale med en medasylant hørte jeg at DD faktisk var en ventepølse. Wtf. Gratulerer med enda en rolex.

Gratulerer så mye. Denne ble sendt mens jeg var i butikken tror jeg, evt tidligere på dagen. Det var veldig, veldig mye som hadde kommet inn denne dagen. Aldri sett så mange esker med Rolex på en gang før jeg.

Takker så mye for veldig hyggelig feedback!! :D :D :D Er jo greit å vite at det finnes folk som er like klokkeskadet som man selv er :cool: Nå er det vel bare å sette seg på salgsforumet å få ut noe gammelt ræl?

Gratulerer så mye. Denne ble sendt mens jeg var i butikken tror jeg, evt tidligere på dagen. Det var veldig, veldig mye som hadde kommet inn denne dagen. Aldri sett så mange esker med Rolex på en gang før jeg.

Kan nok stemme det! Det var jo i samme tidsrom så :) Veldig bra service der!