Håper det ikke er noe lureri på gang her nå...
...som ikke dreller ofte på forum og selger/kjöper som en annen- ikke har vett nok å vite at det ikke er ok å rappe bilder fra andre!
Jeg er nok rimelig sikker på at denne person nettopp ikke kjenner til dette + el/gidder å ta egne bilder.
Pussig nok er du ikke som folk flest, hvis du har tilgang til salgsdelen/salgsforumet på TRF. (hvis jeg ikke husker helt feil, må du ha et vist anntall innlegg + være medlem et vist antall dager før du får tilgang til salgsforumet på TRF.....og de vilkårene tror jeg ikke "vanlige" mennesker oppfyller.)
...
Jeg ville ikke si det, men eneste logiske jeg kunne tenke meg var at han dro av momsen. Da koster klokken 39`, da tjener han 10000 kr på å fly frem og tilbake til Danmark.
Jeg ikke at det gis MVA trekk i Norge for skandinavere!
Kona og jeg va inne i Mulberry butikken etter vi flyttet fra Norge og jeg fikk dessverre nei, siden jeg var nettopp skandinav!
Samme i Danmark hvis man som norsk prøver å trekke moms i butikk. Mener Sverige, Norge og Danmark har et samarbeid mellom tollhusene og butikker har nok ikke lov å gi tax free til skandinavere!
I might be wrong.....isf er jeg nok en mva svindler snart!![]()
Vel....
Mannen har solgt 3 helt nye modeller rett fra Bjerke på under ett år. De to siste i løpet av en mnd, dette etter at han fikk solgt sin 116610LN som lå for salg i 6-7 månder. Han legger dem direkte ut etter å ha kjøpt dem. Mannen snakker dansk, men mulig han har pass fra et annet land da...
Eneste alternative forklaring er at kona hans jobber på Bjerke og han bruker hennes personalrabatt....![]()