Det ryktes en ny Tudor lansering denne uken!

Hmmm...
Er det kun Bjerke som har Tudor i Bergensområdet?
Må innom å sjekke ut dette uret "in real life".
Framleis gira! Når ser ein den første på sonen?
 
Timemarkørene skulle vært firkantede.

Tudor-Black-Bay-watch-what-if-2.jpg

http://www.ablogtowatch.com/watch-tudor-black-bay/
 
Hmmm...
Er det kun Bjerke som har Tudor i Bergensområdet?
Må innom å sjekke ut dette uret "in real life".
Framleis gira! Når ser ein den første på sonen?

Bjerke i Bergen har inte längre Tudor. De hade dem bara inne som ett test. Så nu är det ingen AD för Tudor i Bergen längre :(
 
Hvis jeg skulle ende opp med denne så tror jeg den kjapt kommer over på nato. Ville dere likevel kjøpt den på lenke med tanke på et eventuelt videresalg?
 
Hvis jeg skulle ende opp med denne så tror jeg den kjapt kommer over på nato. Ville dere likevel kjøpt den på lenke med tanke på et eventuelt videresalg?
Ja. Ville imidlertid gjort det samme som deg (kjøpe med lenke - men benytte stoffreima).
 
  • Liker
Reaksjoner: Walker
Jeg har riktignok noe dårlig fargesyn, men jeg kan sverge på at det står 3 forskjellige Black Bayer i vinduet til Bjerke på Paleet.
 
Jeg har riktignok noe dårlig fargesyn, men jeg kan sverge på at det står 3 forskjellige Black Bayer i vinduet til Bjerke på Paleet.

Kan bekrefte svart BB i vinduet hos Bjerke på Paleet. Når det er sagt, så har jeg også fargesyn som gjorde at jeg aldri ble landets første astronaut, så ta det med en klype salt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Det hadde jeg aldri betalt for en klokke med patina miss match...Hva skjer med det? Er det bare jeg som er rar?