Det ryktes en ny Tudor lansering denne uken!

Enig i at man må se den live @Kohe321. Skal du innom lokal AD kommende uke? Vurderer selv å ta en tur innom, men vet ikke om de har den inne.

Enig i at man må se den live @Kohe321. Skal du innom lokal AD kommende uke? Vurderer selv å ta en tur innom, men vet ikke om de har den inne.

Venter selv på svar fra Lervik angående tilgjengelighet. Det blir muligens en tur til Bergen om en ukes tid, og tenkte da å svippe innom dem på veien opp for å se på den. Men om Askeland har en inne denne uken så blir det nok en tur innom der også tenker jeg. :)

Er det kommet noen til Norge allerede tro?

Venter selv på svar fra Lervik angående tilgjengelighet. Det blir muligens en tur til Bergen om en ukes tid, og tenkte da å svippe innom dem på veien opp for å se på den. Men om Askeland har en inne denne uken så blir det nok en tur innom der også tenker jeg. :)

Er det kommet noen til Norge allerede tro?
Saastad fekk 1stk på torsdag 15 okt 18.00.
Særs nær å kjøpe den.

Edit: Jørgensen får inn torsdag.

• Liker
Reaksjoner: Kohe321
Henger meg på de som har litt delte meninger om denne. Utvilsomt, i mine øyne, den fineste Black Bay`n - spes. med skinnremmen.
Men, et par ankepunkter - som er hovedårsaken til at jeg ikke umiddelbart kjøpte Red når den ble lansert. Andre har vært inne på det allerede.
Urkassen gir et inntrykk av å være høy og massiv ved at den er omtrent plan med bunnlokket. I kombinasjon med 22mm lug width, 41mm kasse og stor krone blir den litt oversize i det visuelle utrtyyket. En Oysterkasse og 40mm er i så måte vesentlig smekrere.
Utover det, så synes jeg den er lekker - og, ja - det blir en tur til Bjerke for å prøve den på armen.

Etter å ha sett denne, sammenlignet med de andre. Så har jeg nok kommet frem til at det er BB Blue som er min favoritt. Den er en ren modell uten å "etterligne noe den ikke er" (som noen skriver her tidligere). Det som er det største minuset for min del er "giltet" skiven som kjøres på rød og nå sort. Likte det på den røde... Men. Liker mye bedre hvit. Men er jo klart hvorfor de ikke kjører en slik fargekombo :p t

Hmmm...
Er det kun Bjerke som har Tudor i Bergensområdet?
Må innom å sjekke ut dette uret "in real life".
Framleis gira! Når ser ein den første på sonen?

Timemarkørene skulle vært firkantede.

Tudor-Black-Bay-watch-what-if-2.jpg

http://www.ablogtowatch.com/watch-tudor-black-bay/

Hmmm...
Er det kun Bjerke som har Tudor i Bergensområdet?
Må innom å sjekke ut dette uret "in real life".
Framleis gira! Når ser ein den første på sonen?

Bjerke i Bergen har inte längre Tudor. De hade dem bara inne som ett test. Så nu är det ingen AD för Tudor i Bergen längre :(

Hvis jeg skulle ende opp med denne så tror jeg den kjapt kommer over på nato. Ville dere likevel kjøpt den på lenke med tanke på et eventuelt videresalg?

Hvis jeg skulle ende opp med denne så tror jeg den kjapt kommer over på nato. Ville dere likevel kjøpt den på lenke med tanke på et eventuelt videresalg?
Ja. Ville imidlertid gjort det samme som deg (kjøpe med lenke - men benytte stoffreima).

• Liker
Reaksjoner: Walker
Jeg har riktignok noe dårlig fargesyn, men jeg kan sverge på at det står 3 forskjellige Black Bayer i vinduet til Bjerke på Paleet.