Ja, unik og morsom. Litt hardt opptrekk, men det kan jeg leve med. Reim og spenne virker til å være god kvalitet.Er du fornøyd med saken?
Ja, unik og morsom. Litt hardt opptrekk, men det kan jeg leve med. Reim og spenne virker til å være god kvalitet.Er du fornøyd med saken?
Ja, det er litt hardt opptrekk.Ja, unik og morsom. Litt hardt opptrekk, men det kan jeg leve med. Reim og spenne virker til å være god kvalitet.
Forskjellen er at du har en stor krone du kan skru på. Beaubleu har valgt den praktiske løsningen med å dytte en smal krone inn i kassen for å være helt sikker på at du ikke klarer å trekke den manuelt uten fingerbøll
Det ser ut som kronen har grove kanter og kan nok bli vridd med pekefingeren i underkanten av kassen.Forskjellen er at du har en stor krone du kan skru på. Beaubleu har valgt den praktiske løsningen med å dytte en smal krone inn i kassen for å være helt sikker på at du ikke klarer å trekke den manuelt uten fingerbøll![]()
Er det lov å mene at 14-15 dagers auksjonstid er helt zzzznork?Timelux' lagersalg.
Vis vedlegg 437102Vis vedlegg 437103
![]()
Kundens auksjoner
Kjøp og selg brukte maskiner, kjøretøy og utstyr på nettauksjon hos Auksjonen.no.www.auksjonen.no
helt enig. og jeg tror også litt av piffen/momentum forsvinner. 5 dager bør være rikelig.Er det lov å mene at 14-15 dagers auksjonstid er helt zzzznork?![]()