Usikker på om de fleste som jobber i Dagbladet kan lese? "Avisen" bærer mer og mer preg av ukeblad med artikler om influensere, sextips og VM i dustete råd om hva man skal gjøre med livet sittHar Dagbladet lest Bloomberg mon tro![]()
Usikker på om de fleste som jobber i Dagbladet kan lese? "Avisen" bærer mer og mer preg av ukeblad med artikler om influensere, sextips og VM i dustete råd om hva man skal gjøre med livet sittHar Dagbladet lest Bloomberg mon tro![]()
Dagbladet har tapt seg greit. Clickbaitoverskriftene henger ikke på greip med innholdet
Det krever jo enorm viljestyrke! Med artikler som «Du vil ikke tro hva som skjedde her» med bilde av halvnaken bikiniinfluencer eller «WHO: Enden er nær» med bilde av coronaviruset vi har blitt så vandt med å se. For å ikke snakke om «Slik oppnår du unison sprutorgasme under sekskant-akten på under 2 minutter»! De er som regel bak betalingsmur så det løser seg greit…Bare å unngå å gå inn på siden så løser det seg selv med tiden. Ingen besøkende, ingen oppblåste overskrifter, ingen nettside
Det krever jo enorm viljestyrke! Med artikler som «Du vil ikke tro hva som skjedde her» med bilde av halvnaken bikiniinfluencer eller «WHO: Enden er nær» med bilde av coronaviruset vi har blitt så vandt med å se. For å ikke snakke om «Slik oppnår du unison sprutorgasme under sekskant-akten på under 2 minutter»! De er som regel bak betalingsmur så det løser seg greit…
![]()
![]()
Ønskes kjøpt: Rolex 116610LV - Oppdatering | FINN-torget
Oppdatering: har fått flere henvendelser. 180.000,- er dessverre for høy pris, da disse skal enda lenger ned. Ligger fremdeles en del ute til fantasipriser, såwww.finn.no
Brace yourself for the antihype invistors![]()
Alt jeg har i Bitcoins bare stuper, så send meg gjerne info hvor jeg da heller bør putte penga, for slike grafer har ikke jeg sett
Det er vel best å selge når VG og Dagbladet kaster seg på hypen. Når de samme avisene skriver om nedgang er vel folk godt i gang med å minimere tap.Nå er det offisielt! Når Dagbladet skriver dette, ja da er det ingen vei tilbake. Selg folkens! Fort som faen!!!
Prisras på brukte luksusklokker
Krypto-nedturen har fått en kanskje overraskende påvirkning på bruktmarkedet for luksusklokker. Etterspørselen etter verdens dyreste klokkemerker, sborsen.dagbladet.no
Det er vel best å selge når VG og Dagbladet kaster seg på hypen. Når de samme avisene skriver om nedgang er vel folk godt i gang med å minimere tap.
Ser i såfall ut som eiere av Explorer ref 114270 har fått vann på salgsmøllen den siste uken.