Det kan se ut som om hypen nå er over

Samme med Marcussen Ur i Arendal. Super beliggenhet, flott oppgradert Omegahjørne og bra salg - men for liten by :oops:
Usikker på om jeg gidder å legge penger i ny Omega igjen(n)
Veldig dumt - vokste opp et steinkast fra dem og det er en enormt hyggelig familie som driver sjappa.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mulliner og Rød
Gjerne irettesett meg om jeg tar feil, men mener at store klesmerker som Chanel, Louis Vuitton og Gucci ble solgt på Glasmagasinet for en stund tilbake for så å nå kun ha boutiques. Var vel et par kvinnfolk som kanskje rynket på nesa av det, men nå ses på som helt normalt. Det samme skjer helt sikkert innen kort tid med Omega, Rolex og PP tenker jeg. Omega har i alle fall et utvalg å tilby massene og kanskje kun et par ventelisteklokker, så sikkert smart av dem å tenke egen butikk
 
  • Liker
Reaksjoner: mr_frodo og darkcho
Gjerne irettesett meg om jeg tar feil, men mener at store klesmerker som Chanel, Louis Vuitton og Gucci ble solgt på Glasmagasinet for en stund tilbake for så å nå kun ha boutiques. Var vel et par kvinnfolk som kanskje rynket på nesa av det, men nå ses på som helt normalt. Det samme skjer helt sikkert innen kort tid med Omega, Rolex og PP tenker jeg. Omega har i alle fall et utvalg å tilby massene og kanskje kun et par ventelisteklokker, så sikkert smart av dem å tenke egen butikk
Er redd vi da kun sitter igjen med Omega og Tag Heuer boutiques.
 
Gjerne irettesett meg om jeg tar feil, men mener at store klesmerker som Chanel, Louis Vuitton og Gucci ble solgt på Glasmagasinet for en stund tilbake for så å nå kun ha boutiques. Var vel et par kvinnfolk som kanskje rynket på nesa av det, men nå ses på som helt normalt. Det samme skjer helt sikkert innen kort tid med Omega, Rolex og PP tenker jeg. Omega har i alle fall et utvalg å tilby massene og kanskje kun et par ventelisteklokker, så sikkert smart av dem å tenke egen butikk
Når man ikke kan kjøpe Omega mellom Stavanger og Sandefjord, så blir det for dumt. På sikt, muligens ikke mellom Stavanger og Oslo? Men skjønner at de som bor i disse byene ikke bryr seg.

Dagens AD's:
Jeg boikotter merket!

EDIT: Feil tråd for dette, så legger til at jeg ikke lenger hyper merket.
 
Når man ikke kan kjøpe Omega mellom Stavanger og Sandefjord, så blir det for dumt. På sikt, muligens ikke mellom Stavanger og Oslo? Men skjønner at de som bor i disse byene ikke bryr seg.

Dagens AD's:
Jeg boikotter merket!

EDIT: Feil tråd for dette, så legger til at jeg ikke lenger hyper merket.
Ingen nordiske land på top 30 listen av land som kjøper mest klokker. Vi bor i "Europas Nord-Norge". Vedlig kjedelig, men har dermed forståelse for at vi ikke prioriteres.
 
  • Liker
Reaksjoner: mr_frodo
Det vil være ekstra kjipt å miste forhandlernettverk for oss i Norge siden vi er utenfor EU og det å handle klokker i Europa er forbundet med litt mer jobb og kostnader.
 
Screenshot_20221004-231029_Samsung Internet.jpg

Ja...hva skal man si....
 
En venn av meg sendte pm til Lervik og ville kjøpe Sub TT sort de hadde på lager så han fikk kjøpt og har hentet!