Den ultimate WIS-klokken?

Når det gjelder den ultimate WIS-klokken, så ser jeg ikke for meg noen dyr klokke av edelt metall med mange fancy funksjoner. Jeg ser for meg en enkel klokke, som er forbausende bra (inhouse, evt. komplikasjoner) til en pris som ikke er interessant for nyrike russere (les: billig), men som en ekte WIS lar seg fascinere av.

Mitt forslag er Grand Seiko GMT.

Man må vel være WIS for å bruke >30k på en Seiko!:D

Slenger meg på Speedmaster Professional. Skal godt gjøres å finne en klokke med tøffere historie enn den :)

Mitt forslag er A.Lange & Söhne. Manufakturmessig på nivå med PP (eller?) men sender de rette signalene til de rette.
4fa78651.png

Et annet alternativ i en litt høyere prisklasse er Greubel Forsey
a09c55d8.png

Når det gjelder den ultimate WIS-klokken, så ser jeg ikke for meg noen dyr klokke av edelt metall med mange fancy funksjoner. Jeg ser for meg en enkel klokke, som er forbausende bra (inhouse, evt. komplikasjoner) til en pris som ikke er interessant for nyrike russere (les: billig), men som en ekte WIS lar seg fascinere av.

Enig +++ :D

Jeg stemmer for Orange Monster, er vel ikke skrevet mer om en annen klokke på forumer, bortsett fra Sub og PO og noen til. Man må være ganske klokkededikert for å eie en, og de fleste har respekt for den klokka, og etter min bok har jeg like stor respekt for en Orange Monster som veldig mange dyre klokker.

Eller jeg ombestemmer meg, Omega Speedy Pro! :p

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Jeg henger meg på O. Monster.. Finnes vel ingen virkelige klokkeentusiaster som ikke har vært borti en seiko? En rik russer derimot...

Skal man litt opp i pris går min stemme til Speedy Pro!