Den ultimate feltjakka - for ufeltmessige forhold?

Jeg vet at eBay har blitt brukt til jakkehandler. Erfaring med eBay-selgere på klesfronten har jeg ikke. Kun snakket med andre...

8
 
Hvordan endte dette @Anders ? Du har vel funnet jakka etter fire år.

Er nå ute etter det samme selv. Ser Alpha industries selger sin for 180 USD. Frister ikke stort å kjøpe fra de i frykt for å ende opp med å ikle meg en grønn sakkosekk.

Noen andre som har lett etter det samme og hatt suksess?

Mine kriterier er at det er minst mulig skrift slik som "US army, USA osv...", at den er grønn og ikke går over mot khaki og at den har brukbar passform.

Jeg endte opp med en jakke fra Diesel, av alle ting :) Ikke det spor autentisk, men ingen patcher og fin passform. Var i kolleksjonen for et par år siden. Ellers har jeg røket på en dansk original feltjakke i camo, digger den danske løv-camoen (de går nå over til moderne "digital" camo ser jeg ... ) To voksede Barbour New Utility (i hhv svart og oliven) ble også kjøpt inn før den modellen gikk ut av produksjon, det er fine felt-aktige jakker.
 
Endte opp med denne fra Timberlnd. Nappa den med meg fra butikken de har på Paleet.

JUxpkBf.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Hans
Med forbehold for hvordan denne tar seg ut i "felt" under ufeltmessige forhold,
men denne er nå på vei, GAP, Desert Cactus, - rasket med meg siste eks i M fra Zalando.no
GP022H009-N11@14.jpg