Den uaktuelle klokken...

Det er faktisk flere på forumet som prøver å overbevise oss om at de ikke liker Rolex. Innerst inne tørster de etter en, og før eller siden vil de gi etter. ;)

Gratulerer med en klassiker! :D
 
En liten oppdatering:

Førtiårskrisen kom i går, og klokken kom på armen. Første ripe på plass på spennen, som seg hør og bør.

Nå var det riktignok ikke for første gang, jeg må innrømme at jeg måtte sjekke med jevne mellomrom om den hadde det trygt og godt i safen og om armen hadde vokst siden sist :) Og på nyttårsaften koste jeg meg med å plukke av plasten i alle kriker og kroker, der gikk det fort en time med kvalitetstid.

Tror den blir på armen en god stund, de andre klokkene trenger nok en støvklut før jeg finner dem frem neste gang.
 
En liten oppdatering:

Førtiårskrisen kom i går, og klokken kom på armen. Første ripe på plass på spennen, som seg hør og bør.

Nå var det riktignok ikke for første gang, jeg må innrømme at jeg måtte sjekke med jevne mellomrom om den hadde det trygt og godt i safen og om armen hadde vokst siden sist :) Og på nyttårsaften koste jeg meg med å plukke av plasten i alle kriker og kroker, der gikk det fort en time med kvalitetstid.

Tror den blir på armen en god stund, de andre klokkene trenger nok en støvklut før jeg finner dem frem neste gang.

Vilje av stål, imponerende!
 
Imponerende viljestyrke! Tror jeg har sagt gratulerer på denne før, men uansett er den fin nok til at den fortjener en runde til med gratulasjoner! :cool:
 
Wow for en viljestyrke, det må være digg å endelig få den på armen! Nyt den, og gratulerer igjen. :)
 
Nydelig Rolex.
Dette blir min neste Rolex, etter den jeg nå planlegger å kjøpe :rolleyes: