Den store, tøffe badass-klokken!

For min del dreier det seg ikke så mye om en robust beater som skal tåle alt. Men, uret du ikke ønsker skal gå under "radaren," uret som blir lagt merke til, uret du bretter opp skjorta for. Den kan fint være både elegant, sporty og tøff.
Både Panerai og ROO er selvskrevne kandidater for meg. BP FF og IWC med både Ingy, Piloter og Aquatimere!

Blancpain FF

fifty_water_reference.jpg

IWC BP

iwc1yo4.jpg

• Liker
Reaksjoner: Furch
For min del dreier det seg ikke så mye om en robust beater som skal tåle alt. Men, uret du ikke ønsker skal gå under "radaren," uret som blir lagt merke til, uret du bretter opp skjorta for. Den kan fint være både elegant, sporty og tøff.
Både Panerai og ROO er selvskrevne kandidater for meg. BP FF og IWC med både Ingy, Piloter og Aquatimere!

Blancpain FF

fifty_water_reference.jpg

IWC BP

iwc1yo4.jpg

Dette!

Det er ikke snakk om en beater, men badass klokken for det humøret. Veldig stor forskjell.

Kult opplegg, flyback! Du har virkelig fått deg en anstendig samling i løpet av kort tid!

Jeg synes to dine to kandidater er meget gode. Dette blir litt drodling fra min side, uten blikk til prislappen..:razz:

Noen forslag:

AP ROO diver på lenke
APD_01.jpg

OMEGA PO Titanium Liquidmetal Chrono 45,5mm...denne går ikke under radaren ;)
in-titanium-with-a-liquidmetal-this-seamaster-planet-ocean-chronograph-contains-the-new-omega-built-calibre-9300-automatic-chronograph-movement.jpg

Omega%20Seamaster%20Planet%20Ocean%2045.50%20in%20titanium%20and%20Liquidmetal%20with%20caliber%209300.jpg

OMEGA Speedmaster cal 9300 i gult gull :cool:
Omega%20Speedmaster%20with%20Co-Axial%20Chronograph%20caliber%209300%20in%20orange%20gold%20with%20black%20ceramic%20dial.jpg

Rolex "Dipsi" ;)
image636.jpg

CIMG2453webdeepsea.jpg

AP ROO Bumblebee
photo15id.jpg

Du kommer uansett til å bli den tøffeste i gaten :D

ROO Panda eller en annen ROO er selvskreven som badass-klokker.
Jeg var veldig skeptisk til ROO før jeg prøvde den på hånden,men etter den dagen var jeg solgt (eller kjøpt, kommer litt ann på:p)

Blir ikke mer badass enn dette:

img_0150_medium_jpg.jpeg

Har den selv, og mener den er den ultimate badass klokke da den er pragende, stor (48,4mm), tykk (18,4mm) og tung (med professional bracelet 250gr)

Hadde jeg kjøpt den for å være badassklokke hadde jeg tatt hvit skive med svart gummireim.

po2d0071.jpg

Min klokke i denne kategorien er Doxa 1200t sharkhunter. Den syns.

015ah.jpg

Fra øverste hylle ville jeg valgt ROO safari eller navitimer 01

audemars_safari__-thumb-450x287.jpg

360006Breitling_Navitimer%2000.jpg

y6umazam.jpg
badassklokken min Marina Militaire 47mm. Passe stor for mine lanker, trenger ikke være redd riper eller dings.

Min stemme går til...

7EF156F0-1A20-40DB-A2F5-1349C92AE5F7-610-00000102E1F65DD4.jpg

BP FF, så tøff at man ikke trenger ordentlig kamera.

• Liker
Reaksjoner: uret
Lüm-Tec's tungstenserie, vanskeligere å ripe enn safirglass og med sine 44mm uten kronen er den røslig :)
Passer på alt fra gummi til lær, jobb og selskap.
0aedea17.jpg

1c888187.jpg

Da har jeg vært så heldig å få tak neste bilde i serien av Mathfjeld, nå med ansikt ;)
Mathfjeldogbikkja.jpg

Fortsatt badass...

(no offence :D)