Blodstrupmoen
Støttemedlem
Mest sannsynlig ja . I tillegg til at Elbiler har en vanvittig akselerasjon som lar dei kjøre forbi på korte strekninger og at dei dermed prøver seg på litt overmodige greier.
En landeveissykkel ruller nesten like raskt som en traktor, og synet av en sykkel i veien bør eg ikke føre til økt puls eller aggressivitet.
Enormt fornøyd med min Turbo Levo Comp. Anbefaler å sjekke ut!N+1 slår til og jeg har lyst på eMTB. Noen med forslag til sykkel? Kan godt være brukt som nytt. Er helt blank på MTBer.
Krav:
- Elsykkel - Bosch/Brose (Specialized) - helst over 85 Nm
- Batteriet må kunne enkelt tas ut for å lades
- Fulldempet
- Må kunne trekke sykkelvogn
- Helst elektronisk giring (kan alltids oppgradere senere)
- Skal hovedsakelig brukes til pending, turer på fjellet og i marka. Ikke noe ekstremt![]()
Den er allerede på listen!Enormt fornøyd med min Turbo Levo Comp. Anbefaler å sjekke ut!
N+1 slår til og jeg har lyst på eMTB. Noen med forslag til sykkel? Kan godt være brukt som nytt. Er helt blank på MTBer.
Krav:
- Fulldempet
- Skal hovedsakelig brukes til pending, turer på fjellet og i marka. Ikke noe ekstremt![]()
Jeg har mye av de samme betraktningene som @Blodstrupmoen .N+1 slår til og jeg har lyst på eMTB. Noen med forslag til sykkel? Kan godt være brukt som nytt. Er helt blank på MTBer.
Krav:
- Fulldempet
Første tur i dag - har ikke mye grunnlag for å kommentere men likte følelsen! Føltes ut som at jeg hadde kontroll og var komfortabelSpennende! Blir gøy å høre mer om denne.
Høres strålende ut!Første tur i dag - har ikke mye grunnlag for å kommentere men likte følelsen! Føltes ut som at jeg hadde kontroll og var komfortabel
Vis vedlegg 404005
Vis vedlegg 404006
Vis vedlegg 404007