Den store sykkeltråden

Nais :) Hva ble det da?

Det ble en par år gammel utgave av dette påfuglsmykket:

7d0b6070.jpg

:)

Ikke for de verste steinurene kanskje, men tror den blir fin til mitt bruk.

XT er tredelt, mens XTR er todelt på kranken :)
XTR er også " race " versjonen til shimano mens XT er " mosjonist " versjonen.

Tror sykkelen skal være strålende! Hjulsettet kan nok være litt tungt, men dette kan man bytte senere om man skulle ønske.

Er fortsatt ganske ny i denne verden her, hva menes med at XT er tredelt? :)

Det der var sick! Grattis med ny sykkel!

Hva er det forresten med tvilsome navn på dekk? Jeg ville ikke latt Rocket Ron Passe barna min for å si det sånn. Selv har (er?) jeg Rubber Queen :-|

Det der var sick! Grattis med ny sykkel!

Hva er det forresten med tvilsome navn på dekk? Jeg ville ikke latt Rocket Ron Passe barna min for å si det sånn. Selv har (er?) jeg Rubber Queen :-|

Fulgte med Rocket Ron og Nobby Nick på min.. Ingen av dem skal noen gang få passe mine barn, eller noen gang får sitte på en av mine sykler igjen ;) Rocket Ron er slitt ut etter 2mnd med sykling <3 Nobby Nick vet ikke hva godt grep er for noe ;)

Crazy Bob og Dirty Dan er også ganske tvilsomme.. De siste sessongene har jeg hatt Vredestein Spotted Cat på min MTB. Helt fantastisk på asfalt og grusveiene i Nordmarka!

Takktakk. Kommentaren fra en sykkelkompis var "Merida? Det er jo skikkelig....G-sport lissom." :)

Noe galt med g-sport da!? Der jeg levere mine sykler for service her i byen ihvertfall! :D Flinke dem! :)

Da er tur til Åre Bikepark bestilt, så da er det bare å håpe at nye fjærer til shock og gaffel kommer frem i tide :)