Nice.
Fikk du spesifisert hva som ble byttet og hvilket arbeid som ble gjort?
Denne er så sexy! Hadde den kommet i 40mm hadde jeg ryki
Kjøpte en slik til kona når de kom. Er egentlig litt misunneligDenne er så sexy! Hadde den kommet i 40mm hadde jeg rykirart hvordan enkelte modeller vokser på en. Høstfargene i bildet gir den er varme som jeg ikke har lagt merke til før.
Kan jeg godt forstå. Den var verken fugl eller fisk for meg når den kom, men den vokser veldig på meg. Dessverre bare 36 som blir for lite for meg. Men sikkert ikke helt utenkelig at de viderefører TT over på 40mm etterhvert også.Kjøpte en slik til kona når de kom. Er egentlig litt misunnelig
Enig. Jeg er misunnelig for den er lekker og det syntes jeg fra dag 1, men med 36mm blir den for liten for meg.Kan jeg godt forstå. Den var verken fugl eller fisk for meg når den kom, men den vokser veldig på meg. Dessverre bare 36 som blir for lite for meg. Men sikkert ikke helt utenkelig at de viderefører TT over på 40mm etterhvert også.
Ja, ble veldig fascinert på tur i dag over hvor bra den matchet høstfargene i fjellet. Det er litt rart med den gullfargen, for den er av og til veldig lys, slik at den nesten ser ut som stål, og av og til veldig dyp.Denne er så sexy! Hadde den kommet i 40mm hadde jeg rykirart hvordan enkelte modeller vokser på en. Høstfargene i bildet gir den er varme som jeg ikke har lagt merke til før.
Jeg er vant med å ha en kvart kilo med Daytona hengene på armen så det skal jeg leve medJa, ble veldig fascinert på tur i dag over hvor bra den matchet høstfargene i fjellet. Det er litt rart med den gullfargen, for den er av og til veldig lys, slik at den nesten ser ut som stål, og av og til veldig dyp.
Skjønner at 36mm blir litt knapt for mange, så vi får satse på at de får den på 40mm etter hvert. Har en overordnet feeling av at Rolex har litt fokus på gull, så ser ikke bort fra at det kommer.
Men en av fordelene med 36mm er at den har en veldig behagelig vekt. «Forsvinner» litt på armen kontra en 40mm.
HeheJeg er vant med å ha en kvart kilo med Daytona hengene på armen så det skal jeg leve med![]()