Spiller selv gitar, selv om jeg må innrømme at jeg ikke så noen gitar på vedlagte bilde

Har en Takamine stålstreng med navnet "mina". Hun er satt opp med Elixirstrenger og er lettspilt og holder stemmingen lenge. Hu er den som får mest spilletid. Alle gitarer er av hunkjønn foresten, av følgende grunner: De er runde og fine i formene, og tar man ikke riktige grep blir det bare ulyd ut av det

Elgitaren er en Hagstrøm Super Sweede. Lettspilt den og, satt opp med elixir strenger og blir stort sett med på lasset når jeg spiller (eller prøver å spille heter det vell) blues av den brune grøtete sorten. En VOX forsterker med rør gir akkurat passe bluessound. I tillegg har jeg en Yamaha nylonstrenger, som får veldig lite spilletid. Første gitaren min det, og ble kjøpt brukt av en kollega for 200 kr. Men med Ernie ball husmorstrenger har den en vakker klang, men holder stemming heller dårlig. Er mer blitt en vegg-gitar.
Har skumle tanker om å utvide samlingen med en Fender Strat. Helst 57 modellen, med den nydelige v halsen.
I tilegg har jeg ett assortert utvalg av gitar remedier, bøker, og kjekt å ha gitargjenstander. Sirilig sortert og plassert på furterommet, hvor platespilleren, de gamle høytalerene mine, den gode gamle lenestolen som ikke får lov til å stå i stua, platesamlingen og gitarene står.