Den store fotballtråden!

Fullstendig utrolig. Jeg var overlykkelig, men 5. målet ga en viss bismak. Jeg må også innrømme at jeg heller
ikke skjønte hvorfor det ble lagt til 5 minutter; ingen skader og veldig lite time wasting av PSG (trengte ikke det da
oppgjøret ble "avgjort" i og med Cavanis scoring). Vel, vel, denne vil man minnes. Det pussige er (og flere andre
kommentatatorer nevner det) at Messi og Barca spilte strengt ikke spesielt bra, men kjempet inn målene.
Litt cred til Neymar dog.

@Kohe321: (i) hvorfor roter de bort kampen mot Depor? Vi skjønner nok hvorfor, men irriterende likevel. (ii) noen innspill
på ny trener? Gamle helten Eusebio gjør det ekstremt bra med RS, men skal ha meldt seg ut av kampen. Blir det Sampaoli/Valverde, eller gå de for "in-house" som de pleier? Noen du ønsker tar over?

Gratulerer!
 
Sykeste CL-kampen noensinne? :D
Det kan du jammen si.
Føler jeg var flink på oddsen etter 4-0 tapet, men trenger nok litt flaks om det skal gå.
Barca er ikke "samme gamle" ;)
IMG_8399.jpg
 
Da var PL sesongen for 2016/17 over. Fra starten av sesongen har vi hatt en egen Tidssonen liga i Fantasy Premier League. Det har vært ekstremt jevnt, og det var kun 2 poeng som til slutt skilte 1 og 2 plassen.

Vinneren ble manageren av laget "Toonight". Gratulerer! :)

Takk til alle 17 som har deltatt - håper at fler har lyst til å bli med neste sesong!
 
Jeg er definitivt med neste sesong, hadde en OK sesong i år med 2065 poeng, noe som jeg planlegger å slå neste år

Da var PL sesongen for 2016/17 over. Fra starten av sesongen har vi hatt en egen Tidssonen liga i Fantasy Premier League. Det har vært ekstremt jevnt, og det var kun 2 poeng som til slutt skilte 1 og 2 plassen.

Vinneren ble manageren av laget "Toonight". Gratulerer! :)

Takk til alle 17 som har deltatt - håper at fler har lyst til å bli med neste sesong!
 
  • Liker
Reaksjoner: JohanB og Oddemann
Begynner allerede å bli passe lei av ryktebørsen! Twitter er jo nesten ubrukelig på denne tiden av året.. Tenk så mye bedre det ville vært om overgangsvinduet ble fjernet til fordel for åpent markedet året rundt!
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone
Jeg tror det blir en kamp mellom City og Spurs! Pep har ingen unnskyldninger å komme med dersom årets sesong går dårlig. Tidenes pengebruk...
 
Spurs faller igjennom i år, de presterte langt over evne i forrige sesong. Det kommer til å stå mellom de to lagene fra Manchester. Holder en liten knapp på United hvis Lukaku leverer like godt denne sesongen.
 
Tror city vinner, ska vinna med den spenderingen og de spillerna de har, tror spurs får svårt med mye matcher i pl og cl, plus tunn trupp, hoppas de floppar :D

Araenal får kämpa om 4e platsen