Den store fotballtråden!

Screenshot_2017-05-13-19-38-39.png

• Liker
Reaksjoner: s2bu og Perilei
Jeg er definitivt med neste sesong, hadde en OK sesong i år med 2065 poeng, noe som jeg planlegger å slå neste år

Da var PL sesongen for 2016/17 over. Fra starten av sesongen har vi hatt en egen Tidssonen liga i Fantasy Premier League. Det har vært ekstremt jevnt, og det var kun 2 poeng som til slutt skilte 1 og 2 plassen.

Vinneren ble manageren av laget "Toonight". Gratulerer! :)

Takk til alle 17 som har deltatt - håper at fler har lyst til å bli med neste sesong!

• Liker
Reaksjoner: JohanB og Oddemann
Begynner allerede å bli passe lei av ryktebørsen! Twitter er jo nesten ubrukelig på denne tiden av året.. Tenk så mye bedre det ville vært om overgangsvinduet ble fjernet til fordel for åpent markedet året rundt!

• Liker
Reaksjoner: Jone
Jeg tror det blir en kamp mellom City og Spurs! Pep har ingen unnskyldninger å komme med dersom årets sesong går dårlig. Tidenes pengebruk...

Spurs faller igjennom i år, de presterte langt over evne i forrige sesong. Det kommer til å stå mellom de to lagene fra Manchester. Holder en liten knapp på United hvis Lukaku leverer like godt denne sesongen.

Tror city vinner, ska vinna med den spenderingen og de spillerna de har, tror spurs får svårt med mye matcher i pl og cl, plus tunn trupp, hoppas de floppar :D

Araenal får kämpa om 4e platsen