Takk for det, har vel kikket på den siden da den var nevnt på klokkelandslagetGratulerer med en flott Certina.![]()

Takk for det, har vel kikket på den siden da den var nevnt på klokkelandslagetGratulerer med en flott Certina.![]()
@Jon Henrik er en influenser.Takk for det, har vel kikket på den siden da den var nevnt på klokkelandslaget![]()
Dette var superkult! Takk for at du delte.eierens biorytmer – fysisk (23 dager), emosjonell (28 dager) og intellektuell (33 dager)
Herlig, der var svaret: «The biorhythm is a scientifically unconfirmed theory that claims that one’s life is affected by rhythmic biological cycles».Teori fra begynnelsen av 1900 tallet som Certina tenkte var kul.. :
Certina Biostar
Kjapp sjekk på eBay listes disse i området 3-8000 kr. Ganske mange tilgjengeligeForsøker å tynne ut i klokkeboksen, og denne er en kandidat siden den ikke blir brukt:
Fullrestaurert både mekanisk/elektronisk/kosmetisk hos et polsk firma som har spesialisert seg på. sånt.![]()
Elektriske og elektroniske klokker med balansehjul eller stemmegaffel
Jeg tillater meg å åpne denne tråden i forhåpning om flere har slike klokker liggende og kommer med bilder, spørsmål eller tips og råd. Som jeg skrev tidligere i min brukerpresentasjon har jeg en litt større samling av både mekaniske og batteridrevne klokker hvor ca. halvparten er...www.tidssonen.no
Har aldri sett noen like fine på markedet noe sted i verden.
Kommer sikkert til å angre, men....
Problemet er verdifastsettelse.
Her er det utrolig få til salgs på markedet, både her på berget og internasjonalt, og altså ingen i så fin stand, så å få satt en realistisk pris er vanskelig.
Noen som kan ha en noenlunde kvalifisert idé om hva noe sånt kan være verdt ?
Jo, har funnet noen der, men de er stort sett i forskjellig grad av velbrukt/lurvete, noe man til en viss grad kan forvente av 50 år gamle klokker.Kjapp sjekk på eBay listes disse i området 3-8000 kr. Ganske mange tilgjengelige
Jeg vet hvorfor, fordi jeg kjenner igjen følelsen når jeg leser her inne. @Loevhagen tar fantastiske bilder av den.Vet ikke hvorfor,men fikk lystpå en rød Certina
Er nok bildene som er med åJeg vet hvorfor, fordi jeg kjenner igjen følelsen når jeg leser her inne. @Loevhagen tar fantastiske bilder av den.