Takk for det, har vel kikket på den siden da den var nevnt på klokkelandslagetGratulerer med en flott Certina.![]()
Takk for det, har vel kikket på den siden da den var nevnt på klokkelandslagetGratulerer med en flott Certina.![]()
@Jon Henrik er en influenser.Takk for det, har vel kikket på den siden da den var nevnt på klokkelandslaget![]()
Dette var superkult! Takk for at du delte.eierens biorytmer – fysisk (23 dager), emosjonell (28 dager) og intellektuell (33 dager)
Herlig, der var svaret: «The biorhythm is a scientifically unconfirmed theory that claims that one’s life is affected by rhythmic biological cycles».Teori fra begynnelsen av 1900 tallet som Certina tenkte var kul.. :
Certina Biostar
Kjapp sjekk på eBay listes disse i området 3-8000 kr. Ganske mange tilgjengeligeForsøker å tynne ut i klokkeboksen, og denne er en kandidat siden den ikke blir brukt:
Fullrestaurert både mekanisk/elektronisk/kosmetisk hos et polsk firma som har spesialisert seg på. sånt.![]()
Elektriske og elektroniske klokker med balansehjul eller stemmegaffel
Jeg tillater meg å åpne denne tråden i forhåpning om flere har slike klokker liggende og kommer med bilder, spørsmål eller tips og råd. Som jeg skrev tidligere i min brukerpresentasjon har jeg en litt større samling av både mekaniske og batteridrevne klokker hvor ca. halvparten er...www.tidssonen.no
Har aldri sett noen like fine på markedet noe sted i verden.
Kommer sikkert til å angre, men....
Problemet er verdifastsettelse.
Her er det utrolig få til salgs på markedet, både her på berget og internasjonalt, og altså ingen i så fin stand, så å få satt en realistisk pris er vanskelig.
Noen som kan ha en noenlunde kvalifisert idé om hva noe sånt kan være verdt ?
Jo, har funnet noen der, men de er stort sett i forskjellig grad av velbrukt/lurvete, noe man til en viss grad kan forvente av 50 år gamle klokker.Kjapp sjekk på eBay listes disse i området 3-8000 kr. Ganske mange tilgjengelige