Den offisielle "Hvilken klokke har du fått flest komplimenter for"-tråden

Relativt lite kommentarer generelt, men denne har fått flest(dog få)

YHWNlNE.jpg

Får svært sjeldent kommentarer på klokkene mine. Langt flere jenter som kommenterer at jeg har fine sko, enn klokke. Så er man opptatt av å få oppmerksomhet så legger man heller pengene i nye sko!

Denne skulle man vel kansje trodd jeg fikk noen kommentarer på med sine 49mm. Kan ikke huske noen la merke til den.
bilde1-2.jpg

Dette er den klokken jeg har fått mest kommentarer på. Tror egentlig grunnen til dette har vært mer remmene, enn selve klokken.
ooooo.jpg
IMG_9949.jpg

Denne hadde jeg så kort tid, men om det er en klokke jeg kunne sett for meg at kunne fått kommentarer på, så måtte det vært denne:
DSC002301_zps88c046ce.jpg

Fått mest kommentarer på min Panerai 270. Spesielt fra det motsatte kjønn når den har vært på oransje nato:eek:

Det skjer veldig skjeldent, men oftest med enten Orange Monster eller min vintage omega dressklokke. Selv om de er på to helt forskjellige ender av spekteret.

Hos meg er det Daytonaen som har blitt lagt merke til flest ganger, 4 ganger etter det jeg kan huske. GO Panoreserve har også fått 2 kommentarer "ute i det fri". :)

Redigert:
Gjennomgående at det er lite komplimenter på klokker vi klokkeinteresserte ville skrevet et mellomlangt foruminnlegg på.

I mitt tilfelle er det Baume & Mercier Hamptons som har generert flest kommentarer. Det er nok aller mest fordi den er ordinær og pen.

IMG_3026_zps6b8f95b0.jpg

Det er bare å innse det - de fleste bryr seg lite om klokker. Selv har jeg fått tre kommentarer, den første var for mange år siden da jeg hadde en Datejust i stål med sort skive og oysterlenke ("Rolex, jo!"), den andre til Grand Seikoen min (fra en som kjente til merket), og den siste til min nye Nomos Tangente (fra en som ikke i utgangspunktet er interessert i klokker, men syntes den var fin). Så konklusjonen får bli at en må investere i noe annet om en vil ha oppmerksomhet.

Todda

Det er definitivt min PAM312, som nå er solgt til @crown guard, som har utløst flest hyggelige kommentarer og spørsmål.

_MG_7764.jpg
[/IMG]

Redigert av en moderator:
Synd å måtte innrømme det, men klokken jeg har fått mest oppmerksomhet på er denne:

rvArbb7.jpg

Det er en oppmerksomhet jeg fint skal klare meg uten idag...

Om behovet kommer snikende igjen, slenger jeg på meg denne:

qkdh5HU.jpg

:eek:

Får relativt ofte kommentarer på klokkene mine, men det spiller nok mye inn at jeg, i min omgangskrets, er kjent som han "klokkefyren". Om jeg har en ny klokke på armen, blir det oppdaget om jeg møter bekjente. Antar alderen jeg befinner meg i også veier inn. I min aldersgruppe er det ganske sært og spesielt å være interessert i luksusklokker, men da må da være lov å være litt sær?:cool:

Ganske hyggelig å få positive kommentarer, men skulle kanskje ønske de av og til hadde flydd litt mer under radaren. Virkelig stikk motsatt fra resten av gjengen her, virker det som.

Vell, den som utmerker seg mest er faktisk min billigste mekaniske, nemlig denne! :)

null_zpsafb4df0f.jpg

På en god andreplass kommer Sea-Dweller. Mest fordi det er en rolex, virker det som på folk flest.

null_zpse0d6f5cb.jpg

Må si som @andersmp at denne fikk en del kommentarer:

IMAG0006.jpg

Ellers fikk denne en del, men det er vel fargen tenker jeg...
808ac584fb3011e1918122000a1d034f_7.jpg

Memovox'en, som egentlig er ganske spesiell, går helt under radaren...

Redigert av en moderator: