Trodde det var sånn at dette ble tilpasset hvert marked så utsalgspris var tilnærmet lik. Men da skjønner jeg at jeg har tatt feilGjetter du har glemt momsen?
Trodde det var sånn at dette ble tilpasset hvert marked så utsalgspris var tilnærmet lik. Men da skjønner jeg at jeg har tatt feilGjetter du har glemt momsen?
Selvfølgelig kan jeg det. Men vi må vente noen måneder til folk har gått lei og skal selge. Eller til en Omega-butikk mister agenturet og de kaster alt de har etter degKjøper du en til meg og. Halv pris frister.
Count me in!Selvfølgelig kan jeg det. Men vi må vente noen måneder til folk har gått lei og skal selge. Eller til en Omega-butikk mister agenturet og de kaster alt de har etter deg![]()
Link? Pris?Rasmussen ur, i Sandnes har to sorte og skvett nye for salg akkurat nå. Sapphire og hesalite. Lavere pris enn mange skal ha for et par-tre år gamle brukte Speedys.
Ligger på Finn.Link? Pris?![]()
Likte bedre denne:Min take på nyheten:
![]()
Omega lanserer Speedmaster Professional i ny drakt
Entusiastenes bønn om en hvitskivet måneklokke er endelig hørt.www.tidssonen.no
Vis vedlegg 362738
700k for en Speedy i hvitt gull med 3861 urverk. Det er jo nesten så man undrer om dette må være feil.
Det setter vel i grunn bare to streker under påstanden om at Omega sikter 2-3 divisjoner for høyt.700k for en Speedy i hvitt gull med 3861 urverk. Det er jo nesten så man undrer om dette må være feil.
Hayek er blitt litt senil og stormann...Det setter vel i grunn bare to streker under påstanden om at Omega sikter 2-3 divisjoner for høyt.
"There's a seat for every ass", men så fanboy går det vel ikke an å være?
Snakket med Bjerke i Nedre Slottsgate, de fikk inn denne. Var allerede mange som hadde bestilt, flere enn hva de fikk inn i første levering - så ble en slags venteliste som man kunne betale depositum for å stå på. Men dette ville være en ordinær modell de fikk inn fremover.Merker meg at flere youtubere har kommentert at den nye hvite Speedmasteren er boutique-only. Men virker veldig rart om denne skal holdes utenfor det norske markedet med et sånt krav. Noen som har hørt om norske forhandlere får tak i den?