Jeg kjøpte denne spennen til min PO8500 hos Otteren og betalte 700,- 
Fikk for øvrig denne oversikten tilsendt på mail:
Fikk for øvrig denne oversikten tilsendt på mail:
Hesalite, uten tvil! Funker det på månen, så er det godt nok her på landjorda.Tenker på å kjøpe en Omega Speedmaster Professional som første ordentlige klokke men usikker på hesalite vs sapphire sandwhich. Tenker å bruke denne klokken hver dag så lurer på hva dere anbefaler
Tenker på å kjøpe en Omega Speedmaster Professional som første ordentlige klokke men usikker på hesalite vs sapphire sandwhich. Tenker å bruke denne klokken hver dag så lurer på hva dere anbefaler
Helt enig i måneargumentet! Som fargeblind mann er Speedy med hesalite det nærmeste jeg kommer en månelanding.Hesalite. Litt flaut å ikke kunne bli med til månen fordi du har kjøpt feil klokke.
Du finner også flere bilder/diskusjoner i denne tråden som viser at klokka ser bedre ut med hesalite. For meg var det måneargumentet som ble avgjørende.
Hvordan ser klokka ut etter noen månederes bruk da?Helt enig i måneargumentet! Som fargeblind mann er Speedy med hesalite det nærmeste jeg kommer en månelanding.![]()
HHesalite. Litt flaut å ikke kunne bli med til månen fordi du har kjøpt feil klokke.
Du finner også flere bilder/diskusjoner i denne tråden som viser at klokka ser bedre ut med hesalite. For meg var det måneargumentet som ble avgjørende.
Hvordan holder hesaliten seg når man bruker klokka daglig?Hesalite. Litt flaut å ikke kunne bli med til månen fordi du har kjøpt feil klokke.
Tenker på å kjøpe en Omega Speedmaster Professional som første ordentlige klokke men usikker på hesalite vs sapphire sandwhich. Tenker å bruke denne klokken hver dag så lurer på hva dere anbefaler
Bruker dere den som daily beater eller er«Daglig bruk» kan være mye forskjellig. Som det sies over så kan glasset enkelt poleres.
Ville du valgt 3572.50 framfor denne? Eller foretrekker du safir framfor hesalite generelt?Sapphire Sandwich.
Synes urverket fortjener å vises frem på baksiden.
Vurderte dette selv før jeg gikk for safirglass, og har ikke angret ett sekund siden.