Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Fikk reservert jeg også! Det er bare å prøve litt utover døgnet som kommer, for det kan være det dukker opp noen pga manglende epostbekreftelse o.l. Kan kanskje være greit å merke seg at det ikke er en reservasjon, men en "reservation request". Vil vel si at omega kan velge og vrake blant de som har meldt sin interesse og at man ikke er garantert noe som helst.

Mulig det står noe med liten skrift, men i mailen står det at jeg har reservert.

spacer.gif

Thank you for reserving your OMEGA Speedmaster "Speedy Tuesday" with the Limited Edition number xxxx\2012. I'm sure you'll enjoy wearing this unique and collectable timepiece.
spacer.gif

Redigert:
Selv om du får beskjed om den er utsolgt, ikke gi opp! Refreshet i nesten 30 min og plutselig kom jeg gjennom nå for 5 min siden. Klokke reservert!

• Liker
Reaksjoner: frj
Var på vei til å reservere, så kom jeg på at dette vil kona oppdage... :eek:

Den var veldig flott, men jeg får nøye meg med unboxinger her på TS.

52 løk, snakker vi her om fast pris?
En omega koster aldri veil, (-les at det er mulig å få rabatter) ellers hadde jeg reservert meg et eksemplar om det var gjennom norsk AD..

"For the moment all numbers have been temporarily allocated, but please try again later."
-Ikke rart i grunn, den så helt nydelig ut :)

Dette er også å like.-
"Each timepiece is presented in a special leather watch roll containing a black and white NATO strap with #SpeedyTuesday engraved on the strap's loop. The roll also contains a strap changing tool."

module20-3.jpg

module20-3-2.jpg

module20-3-3.jpg

module16-1.png

Ble en på meg også gitt! Hadde helst lyst på å velge ett kult nummer, men må vel bare ta til takke me det man fikk..

Kl 16:10 fikk jeg reservert en. Prøvde å velge random på nytt serienummer, men ikke mulig. Må ha vært ganske utplukka.
Nå gikk jo linken viralt på mange Facebook-sider, så hvis alle som sier de har reservert faktisk kjøper blir det mange her på bjerget.