Den o' store Omega Speedmaster-tråden

EA31215B-18A8-45C2-9D3F-30A7B0213815.jpeg

Anyone? Limitert til 500 stk.

https://www.hodinkee.com/articles/omega-speedmaster-hodinkee-10th-anniversary-limited-edition

Edit: Allerede utsolgt etter 15 min hos Hodinkee.
 
Redigert:

Fratello Watches har allerede en grundig gjennomgang av modellen, https://www.fratellowatches.com/omega-speedmaster-hodinkee-10th-anniversary-limited-edition/

Jeg syns den er skikkelig sprek, men skulle gjerne sett den på lenke. Det beste alternativet da er vel en 1125-lenke, men da blir det for en ganske kostbar affære...
 
  • Liker
Reaksjoner: ilpadrino

Enda en limitert utgave fra Omega, ja. I dette tempoet har de vel snart flere limiterte enn ikke-limiterte utgaver i katalogen. Men vi får se på den lyse siden: det blir bare mer og mer sannsynlig at vi får sett en «Omega Speedmaster Professional Tribute to The Janitorial Staff at The Johnson Space Center Houston Texas» i vår levetid..
C1DCA26E-ABE3-4389-A362-78781F8F2EEF.jpeg
 
Synes denne Hodinkee-klokka var dritkul, isolert sett. At Omega er i ferd med å gå inn i en dramatisk overdose av "Limitededitionitis" er kanskje teit, men hvis klokkene selger, så hvorfor ikke? Har siklet litt på en MK40 lenge, men foretrekker helt klart en med 1861-verk fremfor automatisk. Blir spennende å se om noen kommer hit til berget, og for en som har hatt beina godt plantet i kommunikasjon/marketing/sosiale medier, så liker jeg egentlig at Omega kjører denne formen for markedsføring. Gleder meg også stort over å ha vært så heldig å ha den orignale Speedy Tuesday, hvis det er den som legger lista og markerte starten for denne måten å selge klokker på.
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Jeg synes det er helt greit. Motstykket til mange av de andre som eks Rolex som bruker 20 år på å endre en farge. Variasjonen mellom merkene er artig. Fra ultrakonservative til mye nytt hele tiden.Mange limited er gøy for de som vil oppdage noe nytt og samle på «sin» klokke i flere varianter . For meg er det med på å holde det underholdende. Vurderte ultraman selv- selv om jeg er rimelig trygg på at ingen av de variantene holder prisen
 
  • Liker
Reaksjoner: Hreple og hakotorg
Den selges sikkert originalt, men da tror jeg det er astronomiske priser som gjelder... Jeg har kjøpt skive og visere og fått de montert :)
Takk for svar. Får man kjøpt skive og visere hos Omega AD eller må man kjøpe uoriginalt? Og er det kostbart med kjøp og montasje?:)
 
Takk for svar. Får man kjøpt skive og visere hos Omega AD eller må man kjøpe uoriginalt? Og er det kostbart med kjøp og montasje?:)
En må kjøpe de brukt da de ikke selges løst av AD lenger. Tror det er en god stund siden de gjorde det. Ligger innimellom her på sonen eller så tror jeg de er å få tak i på Omega forumet. Om du skulle kjøpe på Ebay så vær forsikitg. Kjipt å bruke tusener på fake. Bytte avhenger veldig av hvor du gjør det, men alt fra 500-1500 tenker jeg du får priser på
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper