Den o' store Omega Speedmaster-tråden

@ailiiin står det "professional" under speedmaster logoen? I såfall skal det være 20mm. Om ikke så kan der være en av de utallige variantene som er laget gjennom årene og da er det beste muligens å tyvlåne klokken og måle den faktiske bredden

Hei alle klokkeelskere :) Kjæresten min har ei Omega Speedmaster, og jeg tenkte kjøpe ei ny reim/lenke til ham til jul. Noen som har tips til hvor man kjøper disse, og om alle Speedy'er er like brede slik at alle reimer passer? Jeg er nemlig ikke helt sikker på hvilken modell han har

Cheapestnatostraps leverer stort sett kjapt! Har selv handlet en del der til min Speedmaster.

Hvilken type reim tenkte du på?
Skinn/nato/perlon?
Speedmaster kler det meste ref. min post i denne tråden http://www.tidssonen.no/forum/threads/hva-gjør-remmen-med-en-klokke.33512/

Da ble det til at man fikk en Omega Speedmaster Professional, 311.30.42.30.01.005, i hus, med skinnreimen og. Unboxing blir ila dagen, 9.12.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: MrRambutan
Kjøpte Speedmaster "First Omega In Space" for ca 1 måned siden. Må bare si at jeg aldri før har vært så happy med ett klokkekjøp. Hvordan den ligger på hånden, vekten uten lenke, og skiven er perfeksjon i mine øyne. Keeper.

Kjøpte Speedmaster "First Omega In Space" for ca 1 måned siden. Må bare si at jeg aldri før har vært så happy med ett klokkekjøp. Hvordan den ligger på hånden, vekten uten lenke, og skiven er perfeksjon i mine øyne. Keeper.

Gratulerer med en nydelig Speedy. Siklet selv på den en stund, synd klokkekontoen ikke var større. Den må du få lagt ut bilder av.

Er det noen som vet eller kjenner noen som kjenner noen som fortsatt venter på Omega Snoopy?
Føles som at Norge har fått sitt fordeling og jeg bare sitter her uten..
Har selvfølgelig fått bekreftet et eksemplar og betalt dep.. :)

Takk for svar!

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: fettstykket
Gratulerer med en nydelig Speedy. Siklet selv på den en stund, synd klokkekontoen ikke var større. Den må du få lagt ut bilder av.
IMG_9874_zpsrxin0pgf.jpg

Endelig tatt ett bilde! Om det kanskje ikke er av den beste kvaliteten så syns jeg hvertfall at jeg gjorde ett hederlig forsøk. Har den på grå NATO idag, og der tror jeg den blir sittende litt. Så får heller remen på bildet kjørt seg litt i julen.