Hei alle klokkeelskereKjæresten min har ei Omega Speedmaster, og jeg tenkte kjøpe ei ny reim/lenke til ham til jul. Noen som har tips til hvor man kjøper disse, og om alle Speedy'er er like brede slik at alle reimer passer? Jeg er nemlig ikke helt sikker på hvilken modell han har
Kjøpte Speedmaster "First Omega In Space" for ca 1 måned siden. Må bare si at jeg aldri før har vært så happy med ett klokkekjøp. Hvordan den ligger på hånden, vekten uten lenke, og skiven er perfeksjon i mine øyne. Keeper.
Takk som deler så flotte bilder av en av de mest interessante Speedy's
http://www.fratellowatches.com/speedy-tuesday-omega-speedmaster-alaska-project/Dæven for en klokke!!! Hva er refnummeret?
Gratulerer med en nydelig Speedy. Siklet selv på den en stund, synd klokkekontoen ikke var større. Den må du få lagt ut bilder av.
Vanlig nato og natoreimer i lær er som skapt for speedy![]()
Endelig tatt ett bilde! Om det kanskje ikke er av den beste kvaliteten så syns jeg hvertfall at jeg gjorde ett hederlig forsøk. Har den på grå NATO idag, og der tror jeg den blir sittende litt. Så får heller remen på bildet kjørt seg litt i julen.
Alt av straps/natos/zulus/perlons er made for SpeedyVanlig nato og natoreimer i lær er som skapt for speedy![]()