Så dere andre er like utålmodige som meg med andre ord! Og ikke egentlig noen nyheter...
Merker meg dog det er ganske bastant av Bjerke å mene at det de skal klare å sikre seg (opp mot) 80% av alle Snoopyene som kommer til Norge når det fremdeles hersker såpass stor usikkerhet rundt antall som kommer til kjøligere strøk!
Ikke egentlig nyheter, nei (bortsett fra at det var utrolig kult å prøve den på armen selv om det bare var en prototype)
![]()
Synes også det er litt merkelig at Bjerke er så bastante på antall og fordeling, men nå er det i hvert fall bare en drøy måned med uvisshet igjen.
Satt som et skudd! Er skiven kritthvit, eller heller den mer mot eggeskall (og tilsvarende nyanser)?
Har i hvertfall bestemt meg for at neste klokke (etter Snoopy'en (dersom jeg får en)) skal bli en som jeg ikke må vente så lenge på!![]()
Som man sikkert skjønner, så gleder jeg meg som en liten unge til Snoopyen kommer!
Fikk du tak i en til slutt?![]()
Nice, og lykke til!Står som nummer 1 hos Christensen, som igjen har blitt lovet at de får en fra leverandøren, så velger i hvertfall å tro det (men har tenkt på hva min back-up klokke blir)!
Hva med deg, gikk det veien?
Nice, og lykke til!
Jeg var heldig og får et eksemplar.
Mulig den er til salg rundt jule-tidene foresten![]()