Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Jeg har fått bekreftet ett eksemplar med levering i Oktober/ November..
Tror det er snakk om 8 stykker fordelt til Norge.
Snoopy er faktisk veeeldig ettertraktet, noe som er enda bedre for noen :cool::D

Var på Bjerke i dag, og de hadde fått inn en utstillingsmodell til åpningen. Men likevel. Så helt fantastisk ut. 3D følelsen på baklokket. Reimen. Bezelen. Skiven. Størrelsen. Helt perfekt. Til og med de tingene jeg var i tvil om, som om det var for mye tekst, plaget ikke overhodet.

Hos Bjerke påstår de hardnakket at de får 4 av kun 5 som kommer til Norge. Den siste tror jeg går til Lervik, men man vet jo aldri. Leveringstidspunkt også endret. Nå: November.

• Liker
Reaksjoner: titan og Callahan
http://www.deployant.com/review-of-...-13-silver-snoopy-award-from-baselworld-2015/

speedy-snoopy-dial.jpg

speedy-snoopy-wrist.jpg

speedy-snoopy-lume.jpg

Redigert:
Så dere andre er like utålmodige som meg med andre ord! Og ikke egentlig noen nyheter...

Merker meg dog det er ganske bastant av Bjerke å mene at det de skal klare å sikre seg (opp mot) 80% av alle Snoopyene som kommer til Norge når det fremdeles hersker såpass stor usikkerhet rundt antall som kommer til kjøligere strøk!

Så dere andre er like utålmodige som meg med andre ord! Og ikke egentlig noen nyheter...

Merker meg dog det er ganske bastant av Bjerke å mene at det de skal klare å sikre seg (opp mot) 80% av alle Snoopyene som kommer til Norge når det fremdeles hersker såpass stor usikkerhet rundt antall som kommer til kjøligere strøk!

Ikke egentlig nyheter, nei (bortsett fra at det var utrolig kult å prøve den på armen selv om det bare var en prototype)

20151001_105759_zpsxkebdm4f.jpg

Synes også det er litt merkelig at Bjerke er så bastante på antall og fordeling, men nå er det i hvert fall bare en drøy måned med uvisshet igjen.

Ikke egentlig nyheter, nei (bortsett fra at det var utrolig kult å prøve den på armen selv om det bare var en prototype)

20151001_105759_zpsxkebdm4f.jpg

Synes også det er litt merkelig at Bjerke er så bastante på antall og fordeling, men nå er det i hvert fall bare en drøy måned med uvisshet igjen.

Satt som et skudd! Er skiven kritthvit, eller heller den mer mot eggeskall (og tilsvarende nyanser)? :)

Har i hvertfall bestemt meg for at neste klokke (etter Snoopy'en (dersom jeg får en)) skal bli en som jeg ikke må vente lenge på! :D

Satt som et skudd! Er skiven kritthvit, eller heller den mer mot eggeskall (og tilsvarende nyanser)? :)

Har i hvertfall bestemt meg for at neste klokke (etter Snoopy'en (dersom jeg får en)) skal bli en som jeg ikke må vente lenge på! :D

Den var vel ikke helt kritthvit, nei. Sant og si så ble det meste av tiden tilbragt med å se på baksiden (som jeg glemte å fotografere) Synes det er gøy å vente, jeg. Eller syntes. En stund. Nå begynner det vel å bli litt lenge, ja.

"I have left the Snoopy Speedmaster for last as it is by far the best and most interesting and most charming watch you have mentioned; any Speedmaster with the calibre 1861 deserves respect but this one hearkens back to a time when even I, the Snob, was green with youth and with the hope that the world might somehow be improvable, and that along with exploring outer space, we might explore the darkest recesses of the human soul well enough to at last reach accord as a species. A goal that has conspicuously eluded us, but the doughty Moonwatch and the perennially hopeful beagle still remind us that the solace of nostalgia may comfort us even when hope for the future has fled."

The Watch Snob om Snoopyen! :D Hyggelig å vite at den gikk igjennom nåløyet hans også da!

• Liker
Reaksjoner: fettstykket
Står som nummer 1 hos Christensen, som igjen har blitt lovet at de får en fra leverandøren, så velger i hvertfall å tro det (men har tenkt på hva min back-up klokke blir ;) )! :) Hva med deg, gikk det veien?
Nice, og lykke til! :)
Jeg var heldig og får et eksemplar.
Mulig den er til salg rundt jule-tidene foresten ;)

Nice, og lykke til! :)
Jeg var heldig og får et eksemplar.
Mulig den er til salg rundt jule-tidene foresten ;)

Har da ikke behov for to... :D
Spøk til side, du får ha lykke til du og! Gleder meg til unboxing! :) Og tenk deg nøye om før du selger, er ikke sikkert det er så lett å få en tilbake dersom man skulle angre seg ;)

• Liker
Reaksjoner: fettstykket