Fant innlegget her:
Ryktene* sier at Rolex kommer til å kutte prisene med 15% !
edit: * bekreftede
Ryktene* sier at Rolex kommer til å kutte prisene med 15% !
edit: * bekreftede
Swatch group har stelt til mye krøll etter at de overtok Omega.Det er helt vel ikke så lenge til noen skal prøve å flippe plastdingsene sine, med begrunnelse om mulig prisoppgang fra Swatch![]()
Det samme gjelder Kiwi.Fant innlegget her:
Vanlig Moonwatch (SS) kan fort passere 100k i dette tempoet. 91900,- nå.![]()
Sov nok litt i timen der, ja..Det samme gjelder Kiwi.
Neida, innlegget mitt må leses i sammenheng med tråden forøvrig. Reaksjonene på innlegget du linker til kan også være et hint til faktisk budskap![]()
Det samme gjelder Kiwi.
Neida, innlegget mitt må leses i sammenheng med tråden forøvrig. Reaksjonene på innlegget du linker til kan også være et hint til faktisk budskap
Er 80 de nye 90?
Vis vedlegg 320257
Enig at det er svimlende pris for den klokka, iallefall en svimlende prisutvikling de siste årene.Modellen med safirglass foran og bak koster 91900,-.
Fikk tak i rubber reimen til nye Speedmaster i helgull.
Synes den ble snasen på min i stål. Legg merke til motivet fra månen på reimens bakside
Takk til Marius hos Thune Munch Brygge som leverer som alltid
Vis vedlegg 320329
Vis vedlegg 320330
Vis vedlegg 320331Vis vedlegg 320332
www.tidssonen.no
Gratulerer! Einig med skruene. Var styr å korte ned...2,5år er lenge å vente, men venter man på noe godt er det til slutt greit
Første moderne Omega i samlingen så ett artig tilskudd. Orginal remmen er veldig stiv så bestile lenke. Digger den, men mikroskruene på den er veeeldig små
Regn og grått vær ga ikke noe bra bilde, håper på sol fremover