Fin duo til prisen av en kvart Daytona omtrent?
Haha @Consigliere! Jeg bruker faktisk klokken til å se tiden og har nettopp derfor kjøpt en speedmaster pga god lesbarhet med sort skive og hvite visere. Jeg prioriterer 3861 lenka først, så tar vi ny skive mot sommeren@Andreasvikan - lesbarheten er mildt sagt elendig med hvit skive og sølv visere.
Men, vi som er her inne har vel ikke ur for å se hva klokken er, har vi vel?![]()
@Balongum Hvordan er lesbarheten med hvit skive?
FantastiskHaha. Du kan si det slik at jeg fikk en liten åpenbaring på hvor god lesbarhet en Speedmaster egentlig kan ha når jeg fikk den nye med sortskive…
![]()
Er det microjustering på låsen? Kunne godt tenkt meg ny lenke men er ikke veldig lysten på å miste microjustering.Omtrent 8k hos Thune. Ja, den passer kassa helt fint. De største oppsidene synes jeg er at den er slankere enn den forrige lenka, har tapering og siden endelenkene er så stutte så gjør de at klokka får bittelitt mindre vingespenn. Viktig for oss med tynne håndledd.![]()
@Kenneth R Ikke microEr det microjustering på låsen? Kunne godt tenkt meg ny lenke men er ikke veldig lysten på å miste microjustering.
Tøft! Den nye lenken er SÅ mye finere.
Hvis de bare putter moderne mikrojustering på den snart så blir den 10/10 ja.