Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Min take på nyheten:


EN-OMEGA_31030425004001.jpg
 
100% enig med deg. Vel talt og fullstendig spikeren på hodet.

Kjøpe en Speedy ny fra AD i 2018 for 34k, den generasjonen satt ikke noe godt på armen. Den nye liker jeg bedre. Så kanskje det blir en brukt en på et tidspunkt. For en samling bør absolutt inneholde en Speedy, det er jeg enig med deg i.
Best of both worlds: en brukt 1861-speedy med ny lenke. Pris og komfort!
 
Aiaiai, denne ser griselekker ut! Har ventet lenge på denne, er dessverre ikke noen fan av den svarte skiven:(
 
Wow! Den var virkelig fin:)

Ref debatt om pris, hvordan har det seg at denne koster mindre i USA ($8100 - 85.686 NOK med dagens kurs). Tanker her @Jon Henrik ift. ditt innspill med valutaen?

Edit: ser at CHF har svekket seg noe ift USD mens NOK har gått andre vei. Så det er vel kanskje svaret.

Vurdere USA tur da kanskje ;)
 
Redigert:
Wow! Den var virkelig fin:)

Ref debatt om pris, hvordan har det seg at denne koster mindre i USA ($8100 - 85.686 NOK med dagens kurs). Tanker her @Jon Henrik ift. ditt innspill med valutaen?

Edit: ser at CHF har svekket seg noe ift USD mens NOK har gått andre vei. Så det er vel kanskje svaret.

Vurdere USA tur da kanskje ;)

Gjetter du har glemt momsen?
 
  • Liker
Reaksjoner: mr_frodo
Rasmussen ur, i Sandnes har to sorte og skvett nye for salg akkurat nå. Sapphire og hesalite. Lavere pris enn mange skal ha for et par-tre år gamle brukte Speedys.
 
Hvit skive skal nok ikke finne veien sin hos Nasa/Roscomos.
Da står vi bare foran en annen gimmick for å holde salgene opp.
Nei?