Definisjonen av klokkenerdgalskap = å bestille en GS quartz?

Blæh, pakka havnet i toll-behandling for en time siden. Blir vel ikke ny klokke før etter helga da.... :)

Redigert:
Nydelig! Gratulerer! Min klokkegalskap begynte med en GS quartz - SBGX061. Solgte den. Angrer.

Skulle jeg kjøpe en GS quartz i dag, og det skal en ikke se bort fra, hadde jeg kanskje gått for 40mm. Så du på SBGV225?

SBGV225.png

Nydelig! Gratulerer! Min klokkegalskap begynte med en GS quartz - SBGX061. Solgte den. Angrer.

Skulle jeg kjøpe en GS quartz i dag, og det skal en ikke se bort fra, hadde jeg kanskje gått for 40mm. Så du på SBGV225?

Ja, vurderte den jo også - men testet 37-millimetern'n i butikk, og den føltes veldig bra. Tar heller på meg Speedmasteren når jeg vil ha en stor klokke på meg. :p

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Todda
Ikke at jeg syns 40mm er så himmla stort, men liker at ikke bare brandet, men også størrelsen på klokka er under radaren på denne. Går rett som det er med en 34mm vintage Omega og det føles også helt greit.

Da er det bare å håpe at den kommer til et møblert hjem (igjen). Det er jo det fine med slike klokker; De har en annenhåndsverdi, og det er alltid noe nytt å ønske seg!

8

• Liker
Reaksjoner: speedieThomas