Daytona

Nå fikk jeg lyst på Daytona:D

FilippaHamilton.jpg

Skal klare å holde målet for 2013 og 2014, så må nok handle innen året er omme....

Tror krone/knotter er blanke. Nei til bezelen, ja til resten, det er min dom.

Du har rett Tore, utgaven med hvit skive har derimot svart krone og pushers. IMO er bezelen det beste med klokken, var på tide at SS Daytona fikk svart bezel igjen.

Kikker mye på vintage Daytona om dagen. Til tross for prisen, så har jeg utrolig lyst til å realisere et daytonakjøp i løpet av 2013. Har sett at det finnes modder med svart bezelinsert på moderne Daytonaer, noe som ville vært et mer fornuftig kjøp. Hva er meningen til folk her? Til vanlig er jeg motstander av modding og franken, men at Rolex ikke selv leverer SS Daytona med svart bezel er utenfor min fatteevne.

Svart bezel på moderne SS Daytona. Yay or nay?
Kjør debatt!

men at Rolex ikke selv leverer SS Daytona med svart bezel er utenfor min fatteevne.

siden det allerede finnes en keramisk bezel til PG versjonen kommer den vel før eller siden til hele Daytona-utvalget.

på min 116520 har jeg veldig lyst å gjøre samme modding som du har planer om. :rolleyes:

Har du fått deg Daytona, @mikkemus23? Og attpåtil med El Primero verk! RÅTT :cool:

Redigert av en moderator:
@Thomas byttelåner med Tore...men jeg har jo et langsiktig prosjekt ja ;)

Redigert av en moderator: