Dagens vin

DSCF8422.jpeg
 
Nytt hus og endelig en kjeller med stabil temp og greit med plass. Etter å hatt flaskene på en knøttliten loftsbod med aggregat, er det nå mulig å holde oversikt og ha noen tomme plasser til framtidige innkjøp. Innredning fra Wine & Barrels.

Vis vedlegg 344816

Vis vedlegg 344817
Deilig! Hvor mange flasker får du plass til i racksene?
Holder på å bygge kjeller selv, blir ikke like pen som din, men deler bilder så fort den er ferdig :)
 
Deilig! Hvor mange flasker får du plass til i racksene?
Holder på å bygge kjeller selv, blir ikke like pen som din, men deler bilder så fort den er ferdig :)

Ca 800. Gleder meg til å endelig få alt inn i CellarTracker.

Vurderte å bygge selv, men har så mange andre ting som må gjøres med huset. Skulle heller brukt +40k på vin, enn på hyller
 
  • Liker
Reaksjoner: Golfballen
Jeg vurderte og å bygge selv (er i perm så litt tid til overs) men endte opp med 6stk av disse https://www.wineandbarrels.no/nettbutikk/6-vin-ikea/1003-eliza---64-flasker---furu/ på 35% salg for noen uken siden. Koster jo litt med materialer og hvis man skal gjøre det selv… Tenker å bygge en 40cm høy hylle langs veggene som disse skal stå på, da får jeg i første omgang plass til ca 380 flasker i racks + kasser under hyllene. Akkurat nå er det rimelig kaos så blir greit å få ting litt i system
Dagens situasjon:
IMG_1832.jpeg