- Medlem
- 25. nov. 2008
Matthiasson er snacks!Dagens valg til enkel selvlaget hamburger ref. episode 17 av podcasten «Jeg kan ingenting om vin».
Vis vedlegg 284097
Matthiasson er snacks!Dagens valg til enkel selvlaget hamburger ref. episode 17 av podcasten «Jeg kan ingenting om vin».
Vis vedlegg 284097
Drukket resten av flasken i kveld. Enda bedre enn i går! Hørte fra importør at man må kjenne sin besøkelsestid, ettersom denne ikke kommer i 2020-årgangen. Endte dermed opp her:Spätburgunder i kveld. Leser mye bra om Bernhard Huber. Syrefest rett ut av flasken. Heldigvis noen timer til middag så håper den roer seg litt med luft.
Edit: meget bra fyrings!
Vis vedlegg 284092Vis vedlegg 284093
Drukket resten av flasken i kveld. Enda bedre enn i går! Hørte fra importør at man må kjenne sin besøkelsestid, ettersom denne ikke kommer i 2020-årgangen. Endte dermed opp her:
Vis vedlegg 284226
Denne står på min bucket list i hvertfall!Tar hintet. Tips til hurravin til boeuf bourguignon, noen? Jeg og en kompis skal dele ei flaske, og vil slå på stortromma!![]()
Tar hintet. Tips til hurravin til boeuf bourguignon, noen? Jeg og en kompis skal dele ei flaske, og vil slå på stortromma!![]()
Denne står på min bucket list i hvertfall!
Vis vedlegg 284227
Tror du trenger noe kraftigere enn ung Pinot Noir fra Burgund.
Hva med en amerikansk Cabernet Sauvignon?
F.eks. Mayacamas?
Eller en moden Bordeaux?
Chateauneuf du pape?
Hvordan var denne? Tydelig fat og fyldig frukt slik som Rebel 04?
Deilig syre, mer behagelig enn Rebel. Mer lagringspreg syns jeg. Min absolutte favoritt under 1000,-Hvordan var denne? Tydelig fat og fyldig frukt slik som Rebel 04?
Jeg hadde tenkt å teste enten den 1809 eller Grand millesime brut 2014 neste gang det blir bobler.
Takk for input! Da blir det den om kort tid. Om den faller i smak så tenker jeg å kjøpe et par av de 1,5 literne til kjelleren.Deilig syre, mer behagelig enn Rebel. Mer lagringspreg syns jeg. Min absolutte favoritt under 1000,-
Har en magnum som ble kjøpt i 2016, 2002 base. Tror den blir kanon å ta om noen år.Takk for input! Da blir det den om kort tid. Om den faller i smak så tenker jeg å kjøpe et par av de 1,5 literne til kjelleren.