Dagens vin

o_O
Fullt vinskap. Har ikkje plass til 1 til.

Innkjøpsstopp her
Uhørt! Da må du utvide!

Dagens problemstilling er at kjelleren må brukes som vaskerom og lager i noen måneder nå pga oppussing. Må pakke ned flaskene eller stable dem i et annet rom. Blir i overkant av temperatur og luftfuktighet når det skal vaskes og tørkes klær der.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Riktignok gårsdagens. Dette var bærfest! Massevis av bringebær og en leken syre. Litt gress, som eksperter sikkert har et annet navn på. Potensiale til å bli en favoritt-pinot.
6BB84FE8-4E0A-4955-A7DA-51CF1A88CBFB.jpeg

En gave som må brukes. Tja, ikke så mye å si. Går ned. Enkle, ukompliserte saker. Sikkert ok om sommeren. Lite hint av jordbær og ørlite gjær, men milevis unna champagnens «gjærbakst». Terningkast 4. Mer snobbete er jeg ikke. :cool:
504620DE-C63E-422D-8F3D-8882D246F6C9.jpeg

Halvflaske med Tondonia 08. Helt supert når kona kjører hvit januar:mrgreen:
Vis vedlegg 276088

Vurderte «hvit uke, hvit januar», osv. Så kom jeg på min gode venn, som dessverre gikk bort for tidlig. Da bestemte jeg meg for hygge - så lenge jeg kan. Selv om jeg starter 2022 på streng diett og hard trening. Litt utfordring skal jo vi «store» gutta ha.

Vurderte «hvit uke, hvit januar», osv. Så kom jeg på min gode venn, som dessverre gikk bort for tidlig. Da bestemte jeg meg for hygge - så lenge jeg kan. Selv om jeg starter 2022 på streng diett og hard trening. Litt utfordring skal jo vi «store» gutta ha.
Enig! Vanligvis ville jeg åpnet en flaske vin i går og drukket den over helgen, men nå er det strengt regime på kaloriunderskuddet. Skal ned de kiloene jeg har lagt på meg de 7 årene siden studiene hvor man jobber, har giftet seg og fått kids. Blir noen kg ekstra når man ikke har selvdisiplin nok:p

• Liker
Reaksjoner: Pippen og BigT
For å følge opp etikett-sakene; vi skulle ikke tipsa om kule etiketter da? Fortrinnsvis med ok innhold. Jeg kan starte ballet med disse to. Begge meg godkjent innhold. Vis vedlegg 276215Vis vedlegg 276216
Tja. Må ikkje bli for mange etikett tips då. Innholdet er viktigst.

Denne under her fra Sør Afrika anbefales dog. Kjøpte den første gang ifbm. temafest(sjørøver). Dog kjøpt den igjen flere ganger senere og :sneaky:
received_451391313326744.jpeg